Gå til innhold

Sønnen min ble skikkelig skremt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld oppsto det en uheldig episode hjemme hos oss. Min søster var på besøk. Også visste sønnen min på åtte år fingeren til min søster fordi at hun sa at han ikke måtte grise ved bordet. Søsteren min kan være veldig utseiende altså. Så skjedde det. Min søster var rasende og hun gikk bort og tok tak i fingrene til sønnen min. Så hentet hun en saks. Hun sa at neste gang han visste fingeren til henne, så skulle hun klippe av fingrene hans.

Sønnen min ble så skremt at han beyngte å gråte. Vi fikk ordnet opp med den episoden og hun beklage seg til sønnen min og til meg. Jeg bærer fortsatt gnag til henne fordi at hun burde rett og slett aldri skremt sønnen min slik. Hun har ikke barn selv. Det er ekstra vondt når det er søsteren min som gjør sånnt.

Anonymous poster hash: ad5bc...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må seie eg forstår søstra di, eg altså, sjølv om det kanskje var i overkant reaksjon.  Ein 8 åring som viser finger ville eg teke temmeleg hardt.

Skrevet

Nei, vet du hva, det syns jeg var helt idiotisk av søsteren din. Hun bør faktisk be ham om unnskyldning. Et 8-åring forstår ikke nødvendigvis hvor ille det er å vise fingeren.

Anonymous poster hash: 20bd2...64f
Gjest Julia1984
Skrevet

Hva slags oppførsel er det av en 8-åring?????????

Vise fingeren til en voksen??

Skrevet

Søstra di skulle ikke ha truet med saks og klippe av fingeren...men for en oppførsel av en stor gutt? Snakk om å ikke ha respekt for en voksen person....

Anonymous poster hash: c7b42...7a0
Skrevet

Jeg skjønner søstern din godt jeg! Sønnen din skulle ikke ha vist fingeren til henne og nå skjønte han kanskje for forferdelig det er og han gjør det ikke en gang til? SELVFØLGELIG klipper hun ikke av fingeren hans, men det var en bra måte å få frem poenget på.. At hun unnskylder seg ødelegger jo bare, nå tror han at det var rett å vise fingeren. Kanskje en litt krass måte å lære på, men han lærer i allefall.  

Anonymous poster hash: 335ce...507
Skrevet

Det var en uhørlig oppførsel fra en 8-åring, og burde tas tak i. Søsteren din gjorde rett i å beklage seg, for trusler er ikke veien å gå! 

Men å bære nag til henne? Hun reagerte, tydeligvis gjorde ikke foreldrene hans det... 

Anonymous poster hash: e33ed...2b9
Skrevet

Det synes jeg var en gammeldags reaksjon fra søsteren din, man truer da ikke med fysisk straff (eller å klippe av lemmer??) nå til dags?

Men når du sier at hun ba deg og sønnen din om unnskyldning, håper jeg samtidig at sønnen din måtte be henne om unnskyldning for å vise henne fingeren? For jeg mener det er helt uakseptabelt at en liten gutt skal vise sin tante fingeren, det ville jeg aldri akseptert fra mine barn.

Skrevet

Her lukter det troll... Og ortografien minner om noen vi kjenner her inne...

Skrevet

Fæl reaksjon av både søster og sønn!

Anonymous poster hash: 6a3b3...83e

Skrevet

Min sønn hadde ledd. Men ei heller vist finger.

Men min erfaring er at det utad tøffe og litt frekke guttene er det mest lettskremte.

Anonymous poster hash: 08464...37a

Skrevet

Haha! Du bærer gnag til henne?? :lol:

Kanskje han har lært at han ikke skal gjøre slikt da...?

Anonymous poster hash: 71a6c...8fb
Skrevet

For det første, hadde min 8 ÅR gamle sønn vist finger til en voksen (eller i det heletatt), så hadde ikke min søster rukket å komme bort med saksa. for da hadde han nok hatt seg en flytur inn på rommet sitt!

Det er motbydelig. Ungen din på 8 år, viste finger til et voksent menneske, mens du satt der?? -Dette tror jeg nesten ikke på.

Skrevet

Jeg håper også sønnen din måtte be om unnskyldning?

Skrevet

Jeg håper også sønnen din måtte be om unnskyldning?

Ja min sønn måtte be om unnskyldning til søsteren min. Og da beklagde hun seg til meg og for at hun hadde skremt sønnen min på den måten. Men hun så sa hun at sønnen at sønnen min oppfører seg som en bølle. Men jeg er fortsatt litt bitter på henne fordi at hun gjorde det. Sønnen min sier at han har hatt mareritt om natten etter denne hendelsen.

Anonymous poster hash: ad5bc...6df

Skrevet

Det må jo sies at barn må settes på plass. noen gabger er dette en knall morsom løsning med god effekt :-)

Anonymous poster hash: c7fc1...088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...