Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #51 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg tenker at når man har vært her inne SÅ mye, i mange år, at det blir veldig viktig hvilke andre nick som er her eller ikke, om ditt eller datt blir slettet, og så mye at man føler man må si ha det - DA støtter jeg deg hundre prosent i å finne på andre ting! Da har dette forumet blitt tilsynelatende sykelig viktig.. Og dette tenker jeg hver gang noen sier farvel eller sørger over slettede brukere... Lykke til i den virkelige verden! Anonymous poster hash: 506c6...407 Som jeg skulle sagt det selv. Helt sykt , for mange har dette forumet tydeligvis tatt over det virkelige liv.. Anonymous poster hash: 9dd55...96c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #52 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg er helt enig, men sitter på gjerdet litt til :-) Er jo litt som at hele "vennegjengen" blir borte og du sitter igjen der med venners venner som ikke eier humor ;-) Takk for den Hyggelig kommentar for stakkars oss som er igjen :-))) Anonymous poster hash: 9dd55...96c
Gjest yrild Skrevet 23. september 2013 #53 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg er helt enig, men sitter på gjerdet litt til :-) Er jo litt som at hele "vennegjengen" blir borte og du sitter igjen der med venners venner som ikke eier humor ;-) Takk for den Hyggelig kommentar for stakkars oss som er igjen :-)))Anonymous poster hash: 9dd55...96c Regner med at dere danner deres egen "vennegjeng" ;-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2013 #54 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg tenker at når man har vært her inne SÅ mye, i mange år, at det blir veldig viktig hvilke andre nick som er her eller ikke, om ditt eller datt blir slettet, og så mye at man føler man må si ha det - DA støtter jeg deg hundre prosent i å finne på andre ting! Da har dette forumet blitt tilsynelatende sykelig viktig.. Og dette tenker jeg hver gang noen sier farvel eller sørger over slettede brukere... Lykke til i den virkelige verden! Anonymous poster hash: 506c6...407 Som jeg skulle sagt det selv. Helt sykt , for mange har dette forumet tydeligvis tatt over det virkelige liv.. Anonymous poster hash: 9dd55...96c Slår ikke deg/dere at noen av oss har vært her over tid, og enda vi kun snakker sammen her, så er vi blitt kjent med menneskene bak nicket også? Noen av oss har til og med de andre på facebook, og andre igjen er blitt venner i det virkelige liv pga aktiviteten her inne.. Handler ikke om at dette forumet tar over det virkelige liv, det handler om å få kjennskap til hverandre over tid )
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #55 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg er helt enig, men sitter på gjerdet litt til :-) Er jo litt som at hele "vennegjengen" blir borte og du sitter igjen der med venners venner som ikke eier humor ;-)Takk for den Hyggelig kommentar for stakkars oss som er igjen :-)))Anonymous poster hash: 9dd55...96c Regner med at dere danner deres egen "vennegjeng" ;-) Det er på ingen måte målet mitt. Er innom for å kommunisere med alle som måtte ønske det. Rimelig fjortis med en klikk på et anonymforum, som det tydeligvis har vært her inne. Helt komisk med alle ' takk for meg' innleggene. Anonymous poster hash: 9dd55...96c
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. september 2013 #56 Skrevet 23. september 2013 Personlig tror jeg det kommer til å være litt labert her en stund, men så vil det nok ta seg opp igjen...Mange har visstnok forlatt oss, men jeg tror nok en del av dem fremdeles lurer i skyggene her enkelte anonyme svar har minnet mistenkelig om diverse gamle brukere Jeg tror kanskje mange følte for en "fresh start" Uansett, så er det, og har alltid vært, utrolig mange koselige anonyme også!! Så, InMyHeart, jeg håper i hvertfall du vil titte innom av og til da, du bidrar ofte til interessante diskusjoner
Iiiiik Skrevet 23. september 2013 #57 Skrevet 23. september 2013 Det er på ingen måte målet mitt. Er innom for å kommunisere med alle som måtte ønske det. Rimelig fjortis med en klikk på et anonymforum, som det tydeligvis har vært her inne.Helt komisk med alle ' takk for meg' innleggene. Anonymous poster hash: 9dd55...96c Mener du at det er fjortis å bli venner med folk på et nettforum? Mener du at det er fjortis å begynne å bry seg om nick man har kommunisert med i mange år? Mener du at det er komisk at andre har folkeskikk og takker for seg når de forlater en gruppe de har vært en del av? Har det slått deg at dine sosiale behov ikke kan være normen for alle andre? Synes du ikke det er ørlite rart at du skal ha rett til å definere hvordan andre opplever noe? Har du tenkt tanken at kanskje vil det være annerledes for deg om noen år hvis du har vært her en del? Greit at du og andre bekrefter mistanken om at det er greit å trekke seg unna i hvert fall!
PintSizedDictator Skrevet 23. september 2013 #58 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Åh... dette var veldig trist. Vil savne deg her inne.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2013 #59 Skrevet 23. september 2013 Det er på ingen måte målet mitt. Er innom for å kommunisere med alle som måtte ønske det. Rimelig fjortis med en klikk på et anonymforum, som det tydeligvis har vært her inne. Helt komisk med alle ' takk for meg' innleggene. Anonymous poster hash: 9dd55...96c Nok en gang kommer noen med denne "klikk" uttalelsen, hvorfor? Jo, fordi dere ikke klarer å se at det faktisk går an å få et kameratslig "forhold" til andre brukere her inne.. Men slik er det altså, det er med dette stedet som det var på skolen, jobben og barselgruppa, noen kom bedre over ens enn andre, og de velger å holde en jevnere kontakt enn bare på forumet.. Slikt vil man nok oppleve flere ganger i livet, men det er vist kun her inne dette skal oppfattes som unormalt Vel.. I såfall, så er njeg heller unormal og fjortis, enn å sitte her å ikke danne meg noe vennskapelige bånd, for da hadde tiden virkelig vært bortkastet her inne. Å få seg "internett venner" når man er her inne, føles mer givende enn det å skulle sitte her å bare skrive slarv uten noe mer utfall enn nettopp slarv :-p
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #60 Skrevet 23. september 2013 Trist.jeg har vært medlem siden 2006, men hadde en laang pause etter nr. 2 kom i 2010. Ble så glad da jeg logget inn igjen i 2013 og så at det fortsatt var kjente navn igjen her!! Savner LUTEN!! Anonymous poster hash: 8f0e1...2ea
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 23. september 2013 #61 Skrevet 23. september 2013 Åh så leit! Kommer til å savne deg Du var jo litt "dib-mamma" ! Ønsker deg alt godt videre! Sender en stor klem din vei
soleia Skrevet 23. september 2013 #62 Skrevet 23. september 2013 Forstår deg godt, for eg har vurdert det same, og eg kjem til å sakne deg. Den hovudlause utestenginga for nokre veker sidan har verkeleg øydelagt mykje her synes eg. Håpar det snart tek seg litt opp att.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #63 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg tenker at når man har vært her inne SÅ mye, i mange år, at det blir veldig viktig hvilke andre nick som er her eller ikke, om ditt eller datt blir slettet, og så mye at man føler man må si ha det - DA støtter jeg deg hundre prosent i å finne på andre ting! Da har dette forumet blitt tilsynelatende sykelig viktig.. Og dette tenker jeg hver gang noen sier farvel eller sørger over slettede brukere... Lykke til i den virkelige verden! Anonymous poster hash: 506c6...407 Så du snakker like gjerne med hvem som helst? Eller kan det hende du også sorterer litt hvem du omgås - både på nett og utenfor; at du sorterer i folk du setter mer pris på enn andre, folk du forsåvidt kan skravle med om intet bedre dukker opp og folk du virkelig ikke gidder bruke tid på? Mange her inne har givende personlige forhold til andre brukere, i tillegg til forhold som forsåvidt eksisterer kun på nett men likevel er viktige og sterke. Det er færre igjen til å demme opp for overfloden av idioti og enkelthet, da er det naturlig at forumet i neste bølge mister enda flere, når samtalene blir mindre givende og nivået fortløpende lavere. Anonymous poster hash: e0790...dbb Nettopp!! Men isåfall, hvorfor ikke si farvel på PM?! Anonymous poster hash: 506c6...407
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #64 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg tenker at når man har vært her inne SÅ mye, i mange år, at det blir veldig viktig hvilke andre nick som er her eller ikke, om ditt eller datt blir slettet, og så mye at man føler man må si ha det - DA støtter jeg deg hundre prosent i å finne på andre ting! Da har dette forumet blitt tilsynelatende sykelig viktig.. Og dette tenker jeg hver gang noen sier farvel eller sørger over slettede brukere... Lykke til i den virkelige verden! Anonymous poster hash: 506c6...407 Så du snakker like gjerne med hvem som helst? Eller kan det hende du også sorterer litt hvem du omgås - både på nett og utenfor; at du sorterer i folk du setter mer pris på enn andre, folk du forsåvidt kan skravle med om intet bedre dukker opp og folk du virkelig ikke gidder bruke tid på? Mange her inne har givende personlige forhold til andre brukere, i tillegg til forhold som forsåvidt eksisterer kun på nett men likevel er viktige og sterke. Det er færre igjen til å demme opp for overfloden av idioti og enkelthet, da er det naturlig at forumet i neste bølge mister enda flere, når samtalene blir mindre givende og nivået fortløpende lavere. Anonymous poster hash: e0790...dbb Nettopp!! Men isåfall, hvorfor ikke si farvel på PM?! Anonymous poster hash: 506c6...407 Fordi det er begrenset hvor mange man gidder skrive pm til? For å unngå spekulasjoner (som alltid kommer når profilerte brukere blir borte)? For å synliggjøre hva som skjer her? Anonymous poster hash: e0790...dbb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #65 Skrevet 23. september 2013 Tror jeg steller i stand et fakkeltog imorgen.. Alle er velkommen til å delta.. Djeeeeeseeess altså.. Anonymous poster hash: 33364...756
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #66 Skrevet 23. september 2013 Det tar seg ihvertfall ikke opp av at folk gir opp og drar. Man velger litt utgangen av dette selv da.. Hva med å sette ned foten og stå opp for seg og forumet mens modereringen er så rævva? Hvis man bare drar var vel ikke forumet så viktig likevel til syvende og sist? Anonymous poster hash: b2b3a...3b3
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #67 Skrevet 23. september 2013 Seriøst folkens! Krangler vi om dette??? At hun ønsker å forlate forumet er selvfølgelig kjempetrist, men hvorfor i alle dager oppstår det diskusjon rundt det? Hun tar farvel på samme måte som mange andre "kjente" nick, og det syns jeg faktisk er helt greit! Noen MÅ bare krangle med deg til the bitter end, in my heart! Du burde egentlig bare takke for at de understreker poenget ditt. "I rest my case", kan du si Anonymous poster hash: 93819...016
Virginia. Skrevet 23. september 2013 #68 Skrevet 23. september 2013 Folk har gjennom tidene både forelsket seg og dannet vennskap med andre gjennom f.eks. brevveksling, uten å ha møttes ansikt til ansikt. Kan ikke se at det burde fungere så veldig annerledes her inne? En får da følelsen av å ha blitt godt kjent med en del av de som har gitt mye av seg selv .
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #69 Skrevet 24. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg tenker at når man har vært her inne SÅ mye, i mange år, at det blir veldig viktig hvilke andre nick som er her eller ikke, om ditt eller datt blir slettet, og så mye at man føler man må si ha det - DA støtter jeg deg hundre prosent i å finne på andre ting! Da har dette forumet blitt tilsynelatende sykelig viktig.. Og dette tenker jeg hver gang noen sier farvel eller sørger over slettede brukere... Lykke til i den virkelige verden! Anonymous poster hash: 506c6...407 Som jeg skulle sagt det selv. Helt sykt , for mange har dette forumet tydeligvis tatt over det virkelige liv.. Anonymous poster hash: 9dd55...96c Slår ikke deg/dere at noen av oss har vært her over tid, og enda vi kun snakker sammen her, så er vi blitt kjent med menneskene bak nicket også? Noen av oss har til og med de andre på facebook, og andre igjen er blitt venner i det virkelige liv pga aktiviteten her inne.. Handler ikke om at dette forumet tar over det virkelige liv, det handler om å få kjennskap til hverandre over tid ) Ja, og isåfall; hva er problemet med å forlate forumet? Da sees dere jo i det virkelige liv! Anonymous poster hash: 506c6...407
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #70 Skrevet 24. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg tenker at når man har vært her inne SÅ mye, i mange år, at det blir veldig viktig hvilke andre nick som er her eller ikke, om ditt eller datt blir slettet, og så mye at man føler man må si ha det - DA støtter jeg deg hundre prosent i å finne på andre ting! Da har dette forumet blitt tilsynelatende sykelig viktig.. Og dette tenker jeg hver gang noen sier farvel eller sørger over slettede brukere... Lykke til i den virkelige verden! Anonymous poster hash: 506c6...407 Så du snakker like gjerne med hvem som helst? Eller kan det hende du også sorterer litt hvem du omgås - både på nett og utenfor; at du sorterer i folk du setter mer pris på enn andre, folk du forsåvidt kan skravle med om intet bedre dukker opp og folk du virkelig ikke gidder bruke tid på? Mange her inne har givende personlige forhold til andre brukere, i tillegg til forhold som forsåvidt eksisterer kun på nett men likevel er viktige og sterke. Det er færre igjen til å demme opp for overfloden av idioti og enkelthet, da er det naturlig at forumet i neste bølge mister enda flere, når samtalene blir mindre givende og nivået fortløpende lavere. Anonymous poster hash: e0790...dbb Nettopp!! Men isåfall, hvorfor ikke si farvel på PM?! Anonymous poster hash: 506c6...407 Fordi det er begrenset hvor mange man gidder skrive pm til? For å unngå spekulasjoner (som alltid kommer når profilerte brukere blir borte)? For å synliggjøre hva som skjer her? Anonymous poster hash: e0790...dbb Hvis et "kjent" nick forsvinner, helt uten dramatikk, er det virkelig gjenstand for spekulasjoner? Hadde ikke tenkt over det en gang, og jeg har også vært her en del innimellom. Anonymous poster hash: 506c6...407
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #71 Skrevet 24. september 2013 Seriøst folkens! Krangler vi om dette??? At hun ønsker å forlate forumet er selvfølgelig kjempetrist, men hvorfor i alle dager oppstår det diskusjon rundt det? Hun tar farvel på samme måte som mange andre "kjente" nick, og det syns jeg faktisk er helt greit! Noen MÅ bare krangle med deg til the bitter end, in my heart! Du burde egentlig bare takke for at de understreker poenget ditt. "I rest my case", kan du si Anonymous poster hash: 93819...016 Hvis det er meg du mener - jeg krangler ikke. Jeg smiler og er hyggelig, lufter bare meningen min. Anonymous poster hash: 506c6...407
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 24. september 2013 #72 Skrevet 24. september 2013 Hehe, her var det mange som understreket grunnen min til å ta pause fra forumet det er ganske fantastisk hva man klarer å engasjere seg i, tenker jeg Men det er godt jeg skaper engasjement til siste slutt da. Jeg kan godt svare på hvorfor jeg velger å si hadet 'offent' en gang til, og det er fordi jeg føler at jeg har blitt godt kjent med såpass mange her inne at jeg vil at de skal vite hvorfor jeg blir borte siden jeg selv har satt pris på det de gangene andre kjente har 'flyttet ut'. Om jeg skulle sendt pm, hadde det blitt MANGE, og ikke minst hadde jeg vært redd for å glemme noen. At noen anonyme syns jeg er teit og patetisk - vel, det lever jeg like godt med som alle andre angrep fra den kanten preller av som vann på gåsa. Over og ut for denne gang <3
Himmel og hav Skrevet 24. september 2013 #73 Skrevet 24. september 2013 Leit at du også blir borte - men skulle savnet bli for stort, så vet du hvor du finner oss!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2013 #74 Skrevet 24. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg tenker at når man har vært her inne SÅ mye, i mange år, at det blir veldig viktig hvilke andre nick som er her eller ikke, om ditt eller datt blir slettet, og så mye at man føler man må si ha det - DA støtter jeg deg hundre prosent i å finne på andre ting! Da har dette forumet blitt tilsynelatende sykelig viktig.. Og dette tenker jeg hver gang noen sier farvel eller sørger over slettede brukere... Lykke til i den virkelige verden! Anonymous poster hash: 506c6...407 Som jeg skulle sagt det selv. Helt sykt , for mange har dette forumet tydeligvis tatt over det virkelige liv.. Anonymous poster hash: 9dd55...96c Slår ikke deg/dere at noen av oss har vært her over tid, og enda vi kun snakker sammen her, så er vi blitt kjent med menneskene bak nicket også? Noen av oss har til og med de andre på facebook, og andre igjen er blitt venner i det virkelige liv pga aktiviteten her inne.. Handler ikke om at dette forumet tar over det virkelige liv, det handler om å få kjennskap til hverandre over tid ) Ja, og isåfall; hva er problemet med å forlate forumet? Da sees dere jo i det virkelige liv! Anonymous poster hash: 506c6...407 InMyHeart er en av de få jeg ikke har kontakt med andre steder, men jeg liker henne fortsatt, morosam å snakke med, liker debattene hennes osv.. Jeg kjenner få her i det virkelige liv, men har da noen av de inne på facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå