*Teoline* Skrevet 23. september 2013 #26 Skrevet 23. september 2013 Jo, jeg tror noen evner det, feks meg selv! Anonymous poster hash: 506c6...407 Men hvorfor tror du at ikke andre klarer det da?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #27 Skrevet 23. september 2013 Jo, jeg tror noen evner det, feks meg selv! Anonymous poster hash: 506c6...407 Men hvorfor tror du at ikke andre klarer det da? Fordi de har krysset en "grense", og føler behov for å si farvel, de føler faktisk savn etter fremmede nick her inne, osv. Det var forskjellen. Da tenker JEG at dette forumet har blitt litt for tidkrevende+viktig. Anonymous poster hash: 506c6...407
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #28 Skrevet 23. september 2013 Dette er bare komisk Anonymous poster hash: 6e64e...ce4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #29 Skrevet 23. september 2013 Jeg forstår ikke tankegangen, men okay. Anonymous poster hash: 0a5e8...521 Hva er det du ikke forstår? At noen kan ha noe annet å finne på enn å henge her? Ja, det var nettopp det jeg mente.... Anonymous poster hash: 0a5e8...521
MammantilNurket Skrevet 23. september 2013 #30 Skrevet 23. september 2013 Så leit at du forlater oss Er du helt sikker på dette? Kommer til å savne deg. Klem <3
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #31 Skrevet 23. september 2013 Har rapportert dette som spam.Disse innleggene vil jo ingen ende ta Anonymous poster hash: 9588d...c4a Du kødder ? HAHAHHAHAAAA! Anonymous poster hash: e0790...dbb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #33 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg tenker at når man har vært her inne SÅ mye, i mange år, at det blir veldig viktig hvilke andre nick som er her eller ikke, om ditt eller datt blir slettet, og så mye at man føler man må si ha det - DA støtter jeg deg hundre prosent i å finne på andre ting! Da har dette forumet blitt tilsynelatende sykelig viktig.. Og dette tenker jeg hver gang noen sier farvel eller sørger over slettede brukere... Lykke til i den virkelige verden! Anonymous poster hash: 506c6...407 Så du snakker like gjerne med hvem som helst? Eller kan det hende du også sorterer litt hvem du omgås - både på nett og utenfor; at du sorterer i folk du setter mer pris på enn andre, folk du forsåvidt kan skravle med om intet bedre dukker opp og folk du virkelig ikke gidder bruke tid på? Mange her inne har givende personlige forhold til andre brukere, i tillegg til forhold som forsåvidt eksisterer kun på nett men likevel er viktige og sterke. Det er færre igjen til å demme opp for overfloden av idioti og enkelthet, da er det naturlig at forumet i neste bølge mister enda flere, når samtalene blir mindre givende og nivået fortløpende lavere. Anonymous poster hash: e0790...dbb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #34 Skrevet 23. september 2013 Jeg tenkte jeg skulle ta følge, men det er jo umulig å slette seg. E-post adressen jeg brukte for å registrere meg har jeg ikke tilgang til lenger. Hvorfor i alle dager har en ikke mulighet for å slette seg selv når ein er innlogget? Anonymous poster hash: 65a17...58c Send pm til Elin og forklar. Anonymous poster hash: e0790...dbb
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. september 2013 #35 Skrevet 23. september 2013 Kommer til å savne deg InMyHeart! Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #36 Skrevet 23. september 2013 Jeg synes at de aller beste nickene er her fremdeles jeg. Savner noen, men ikke mange. Du har vært blant de jeg har likt best, så det er synd du ikke trives her mer. Anonymous poster hash: 9ad44...c4e
Gjest Sommerfuggel Skrevet 23. september 2013 #37 Skrevet 23. september 2013 Så leit at du forsvinner Men håper du kommer tilbake igjen om/når du innser at du savner oss
☆☆☆ Skrevet 23. september 2013 #39 Skrevet 23. september 2013 Trist, men eg må innrømme eg tenker tanken sjølv. Kikar stadig innom, og det er ikkje same livet her inne som før. Diskusjonane er forsåvidt like oppheta, men det er mykje lengre mellom dei vettuge argumenta enten det er for eller mot, og kortare mellom personangrepa og hetsen. Men her er fortsatt folk det er verdt å diskutere med å søke råd frå, både anonyme og med nick. Så eg greier ikkje heilt å lausrive meg. Tenkte å sjekke ut kvinneguiden, men eg fekk ikkje validert profilen og gidd ikkje styre med mail hit og dit, så då vlir det DIB ei stund til. Lever stadig i håpet om bedre tider..
Gjest yrild Skrevet 23. september 2013 #41 Skrevet 23. september 2013 Nå er tiden kommet for å logge ut og bruke tiden på litt mer givende ting enn hva forumet har utviklet seg til. Jeg har sittet litt på gjerdet og ventet litt, for erfaringen har vist meg at ting som regel tar seg opp igjen, men denne ganger er det for mye som har skjedd og for mange "kjente" som har forsvunnet. Forumet som har gitt meg så mye glede, trøst, provokasjon og råd er bare en skygge av seg selv og jeg kjenner at jeg bør bruke tiden min litt annerledes fremover. Ønsker Dib-forumet lykke til og håper at det tar seg opp igjen denne gangen også. Takk for følget til dere alle. Jeg er helt enig, men sitter på gjerdet litt til :-) Er jo litt som at hele "vennegjengen" blir borte og du sitter igjen der med venners venner som ikke eier humor ;-)
mammsien Skrevet 23. september 2013 #42 Skrevet 23. september 2013 Synd! Kommer til å merkes at du blir borte...
Magia Skrevet 23. september 2013 #43 Skrevet 23. september 2013 Jeg vurderer å gi meg jeg også Innser at jeg henger for mye her inne (sniker ofte i bakgrunnen uten å svare så mye også). Syns det har blitt tamt her, og da blir det bare enda mer meningsløst tidsfordriv. Men vi får se Uansett; ønsker deg alt godt In My Heart Forumet blir enda mer stille og kjedelig uten deg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2013 #44 Skrevet 23. september 2013 Det var leit å lese Håper du savner oss og kommer tilbake innimellom
Iiiiik Skrevet 23. september 2013 #45 Skrevet 23. september 2013 Jeg synes det er trist at forumet tappes for dem jeg har likt. Og så bekrefter en del av svarene som er gitt på innlegget ditt at det er riktig å holde seg unna. Når enkelte mener at det er patetisk å savne noen, at det er dramatisk å takke for seg, og at det er et bevis på at man mangler et "ekte" liv når man forholder seg til folk her inne som om de var ekte mennesker, ja da er det greit å takke for seg. At folk kan tenke forskjellig, at andre er annerledes enn seg selv, det er for meg en selvfølge. Jeg jobber med å lære ungene mine at alle reagerer forskjellig og at det er greit. At andre blir lei seg for noe de ikke skjønner at er trist, det er ikke det samme som at de andres følelser er gale. Men her inne gjelder stadig andre regler...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #46 Skrevet 23. september 2013 Takk for den du er, skjønner at man kan få nok. Anonymous poster hash: 4fe17...4d4
Gjest Anybody Skrevet 23. september 2013 #47 Skrevet 23. september 2013 Kommer til å savne deg kjære! Takk for gode råd og klemmer Det er dørgende kjedelig her for tiden så skjønner deg godt Kos deg med mannen, ungdommen og lille skatten ❤ Hvem skal være dib mammaen nå da?
Gjest Kira Skrevet 23. september 2013 #48 Skrevet 23. september 2013 Tusen takk for alle gode råd og tips du har gitt meg, jeg har satt stor pris på det
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #49 Skrevet 23. september 2013 Det er synd - men helt naturlig. Du er en av de gode, av ryggraden - og jeg skjønner godt du etterhvert synes det blir uvesentlig å være her slik det har blitt. Anonymous poster hash: e0790...dbb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. september 2013 #50 Skrevet 23. september 2013 Så synd at vi mister enda en av de gode gamle.. Men jeg skjønner deg godt, og har vært inne på tanken selv. Samtidig håper jeg at det skal ta seg opp igjen snart, og greier ikke helt slippe taket. Ønsker deg lykke til videre med alt, og du vet hvor du finner meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå