Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hvordan er reglene her. Det virker som om mange tråder blir moderert ut fra egne følelser og meninger. Når en spør i etterkant hva eller hvorfor diverse poster er blitt slettet så er det ikke svar å få. Kan nesten virke som om de har tatt noen "hvem som helst" av aktive brukere og gitt de mulighet for å moderere. Blir sikkert slettet denne tråden også etter hvert. Flere som reagerer på dårlig moderering? Anonymous poster hash: 51b36...080
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Jeg er HI i det andre innlegget, det om sykehuset. Forventer også et svar på hvorfor mitt hovedinnlegg ble slettet. Anonymous poster hash: 336da...8b0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Det var en av de trådene jeg også reagerte på. Så har vi den andre tråden hvor de slettet infoen om bivirkninger som var hentet fra pakningsvedlegget fra MMR vaksinen. Pga. noen ikke hadde godt av å se fakta. I samme tråden ligger det et innlegg om bivirkningene fra paracet, disse lot moderator stå. Virker som det er mye følelser inne i bilde hos moderatorene. Hele modereringen virker amatørmessig. Anonymous poster hash: 51b36...080
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Finnes det ingen forumsregler el.? Anonymous poster hash: 51b36...080
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Enig. Jeg liker ikke at brukere her inne skal moderere.
Bananen Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 (endret) Her inne finnes det ikke moderering lenger, men morderering! Håpløst igrunn! Itillegg var de jo så fornøyde med tiltak om å begrunne moderering, men "slettet av moderator" som standard signering gir ikke mye god begrunnelse, annet enn mer sammenheng i trådene:s Endret 23. september 2013 av Bananen
Bananen Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Retningslinjene for modereringen skulle vært offentlig, med paragrafer de kunne henvist til i modereringen, når jeg tenker meg om!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Og hvor er moderator???? Når man først trenger svar????HALLLOOOOO!!!???? :/ Anonymous poster hash: 336da...8b0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Modereringen er fullstendig på bærtur! (eller kanskje sopptur?? ) Bare vent, snart kommer Elin eller hva de nå heter med en sticky beskjed øverst her med en svevende forklaring til alt tullet... Anonymous poster hash: c9302...2c1
Cat.68 Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Men dem har vel ikke begynt med brukermoderatorer ennå. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå