Bananahammock Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Holder på med ukesmenyen, og trenger inspirasjon!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 I dag skal vi ha taco, rakk ikke å spise det i helga også må vi ha noe enkelt i dag så voila! I morgen skal vi ha fisk, tenkte jeg skulle se på godfisk.no barnas favoritter. Anonymous poster hash: f922c...6e8
Gjest Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Hjemmelaget lapskaus med flerfargede gulrøtter blandt annet
Mamalarma Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Mandag: Fullkornpasta, kyllingkjøttdeig og hjemmelaga spagettisaus Tirsdag: Seibiff med løk, poteter og grønnsaker Onsdag: Karbonader og hjemmelaga potetestappe, grønnsaker Torsdag: Kyling tikka masala, brød og salat Fredag: Wok med laks, scampi og grønnsaker Lørdag : Hjemmelaga pizza Søndag: Helstekt indrefilet av svin, hjemmelaga fløtegratinerte poteter, grønnsaker og bernaise saus.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 karbonade, potetstapp, grønnsaker og løk. Anonymous poster hash: 6fc79...ebd
Gjest 5 andre Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Bolognese, fullkornspata og salat
Kliko Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Spagetti med kjøttdeig (saus) og mais :-D
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Stekt laks Anonymous poster hash: f24a4...4a3
Mamma med 2 små Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 I går hadde vi taco. I dag blir det hamburgere med salat. I morgen blir det noe fisk, enten laks og poteter eller fiskegrateng og poteter.
hit og dit Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Var akkurat og handelt, og planla litt underveis. Mandag: hjortegryte med potet og brokkoli Tirsdag: jeg er ikke hjemme, men far i huset lager noe med fisk som regel. Onsdag: Ovnsstekt kylling, på gulrot, fennikel og pepperrot. Saus av kraften. RIs eller potet til Torsdag: chilli con carne Fredag: Oksestek Lørdag: spiser hos svigers Søndag: scampi, med grønnsakene som er til overs fra resten av uka. Eller i risotto. Litt mindre fisk enn vi pleier denne uka. Men fiskedisken fristet ikke, så vo får sende far i huset på fisketur.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Fårikål! Gleder meg som en unge på julaften
Bananahammock Skrevet 23. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2013 Takk takk alle damer. Endte på stekt laks med gulrøtter og erter stekt med løk, hvitløk og soyasaus, med brokkoli/blomkål-mos til idag. Tirsdag laksewok med nudler, onsdag og torsdag hjemmelaget moussaka (det blir nok en del rester) og fredag en frossenpizza, for da skal vi ut på reise! Fortsett gjerne å dele, så jeg kan planlegge neste uke
Hun med alle ungene Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 Mannen er på jobb (nordsjøen),Bonusbarna hos mammaen sin,mine hos pappaen sin og jeg sitter her alene med tvillingene som foreløpig lever på pupp og babymat..Så idag blir det noe så enkelt som en bit one...nydelig mat! Haha,nei Går fort ihvertfall:-)
Påfuglbarn Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 I dag blir det sodd! Ellers blir det fiskesuppe en dag, vi har noen svinekoteletter vi må spise opp og så har jeg innmari lyst på fårikål til helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå