brrrr Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Er 18+0 i dag, og har begynt å kjenne tydelige bevegelser først den siste uka, selv om dette er andre graviditet. Alle i familien er utålmodig etter å kjenne utenpå, vet dere når det er vanlig? Jeg er høy og normalvektig/slank, men ikke aldeles uten magefett...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Mener og huske det gikk noen uker før vi kjente det utenpå. Var 15 uker når jeg kjente det inni, og kanskje rundt 18 var det utenpå. Men dem sier man kjenner det før med nr 2, så jeg får bare vente og se Anonymous poster hash: ffb9e...841
Gjest usababy Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Mannen min kjente det utenpå fra omtrent 18 uker +/-, husker ikke helt nøyaktig. Nå er jeg 22 uker og bevegelsene kjennes veldig godt utenpå.
lillepixie Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Begge gangene har jeg kjent det etter uke 20 en gang. Uke 21-22 sånn ca. Første gangen var jeg sylslank, men kjente det ikke noe senere denne gangen selv om jeg veier kanskje 10 kg mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå