Gå til innhold

Hvilken film har du sett flest ganger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker filmer, og det er mange jeg kan se om og om igjen..

Love actully

Titanic

fast and the furious (Mest 1, men liker de andre og)

Twilght

Harry Potter filmene

Anonymous poster hash: ddb2e...3d9

Braveheart, P.s I love you, og Con Air.... Con Air fordi den går MINIMUM 10 ganger i året på tvnorge, gjerne på lørdags eller søndagskvelder når det ikke er en dritt annet å se på :P

Annonse

Biler-filmen og Rapunsel-filmen... sikkert 100 ganger hver...

Har ei som bare må se favorittfilmen om og om og om igjen, og blir aldri lei. Først var det biler-filmen i 2 år, nå er det Tangled og har vært det i et halvt år..

Hvis ikke barnefilmene teller, er det Pulp Fiction. kan den utenat ;)

Annonse

Betty Blue!

Så den første gang da jeg var 17, og er nå 41. Er en fantastisk film som har hatt stor innvirkning på livet mitt. Den har alt: kjærlighet, drama, spenning, tragedie, humor, sex, - jeg kan hele dialogen utenat, og har lest boken drøssevis av ganger.

Har sett den en 5- 6 ganger selv, en fantastisk film :)

The shining, poltergeist 1, alien (den første), the omen,  Evil dead og A nightmare on Elmstreet er filmer jeg så om og om igjen da jeg var yngre. Eeeelsket skrekk og gru den gangen

Sånn i senere tid har jeg sett 4 bryllup og en gravferd flere ganger, trainspotting og Death at a funeral (engelske versjonen) ler meg skakk ihjel hver gang jeg ser den:) Ikke mange filmer jeg gidder å se flere ganger, men disse er bra!

Crybaby, Grease, Dirty Dancing og alle 3 Ringenes Herre Filmene er sett til det kjedsommelige. Det gjelder Harry potter også. Hmm og Intereiew With a Vampire og Ti ting jeg hater ved deg. *snufs*

For mange år siden var det Ned Kelly, Braveheart og Patrioten det gikk i. :P

Det  er så mange at jeg veit ikke om jeg gidder å nevne alle, men dirty dancing, the notebook, stolthet og fordom, what a girl wants, because I said so, coyote ugly, fjolls til fjells og tre nøtter til askepott er noen av de jeg har sett et dusin ganger....

Mye gode filmer. En god film kan ikke sees for ofte....

Askepott, tenker jeg... 

Den har snurret en del ganger i dvd-spilleren de siste årene, for å si det sånn. Ellers ser jeg svært lite film, siden det er mannen som påberoper seg eiendomsrett til fjernkontrollen her i huset. 

Anonymous poster hash: cc603...031

Hadde tre nøtter til askepott tatt opp på vhs da jeg var liten. Resten av familien var helt oppgitt for jeg så den litt vel ofte. Ellers har jeg sett i dine sko endel ganger.

Anonymous poster hash: 9a681...e0e

The shining, poltergeist 1, alien (den første), the omen,  Evil dead og A nightmare on Elmstreet er filmer jeg så om og om igjen da jeg var yngre. Eeeelsket skrekk og gru den gangen

Sånn i senere tid har jeg sett 4 bryllup og en gravferd flere ganger, trainspotting og Death at a funeral (engelske versjonen) ler meg skakk ihjel hver gang jeg ser den:) Ikke mange filmer jeg gidder å se flere ganger, men disse er bra!

Trainspotting er utrolig god :). Og Poltergeist og Alien er klassikere ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...