Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Har nå oppdaget at mannen har tatt opp flere kortlån bak ryggen min nå i sommer. Vi har vært på ferie opptil flere ganger og han har ALDRI nevnt at vi ikke har råd til dette. Seinest i dag så ringte det fra et Catringfirma om manglende betaling for kjøp i august. Dette var noe han sa i aug at det skulle han betale, føre vi dro på ferie! Og attpåtil så har han heller ikke sagt noe om at han ikke har betalt fotografering av ungen vår, noe jeg også trodde var i orden da jeg så han sitte med regingene ved data føre vi dro til syden i augt. Snart står vel Espen Lie på døra med trussel om knust kneskål eller noe. Det som er det værste, er at disse regningene står på meg. Og ejg vil IKKE ha noen anmerkinger. JA jeg vet at kunne ha sjekket bedre, men regner da med at gubbjævel gjør jobben sin ved å betale regningene som ligger i skuffen? Selv har jeg alt på avtalegiro, e faktura m.m Dagens utblåsing, og snart skilt. Tro meg!!! Anonymous poster hash: 25692...83c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Dere er vel ikke gift? Da får han stå for kortene selv, uten at du står i møkka. Kjipt å bli lurt av sine egne. Ring selskapene å si ifra at du ikke viste rwgningene var betalt. Neste gang må du selv passe på at regninger i ditt navn blir betalt. Hva med regningskonto? Anonymous poster hash: 30031...f66
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Skjønner at du er forbanna. Økonomisk utroskap er ett svik i forholdet. Hvor mye er gjelden på? Heretter hadde jeg tatt over alt som har med betalinger å Gjøre, slik at du har den fulle oversikt. Jeg hadde nok brukt litt tid på å stole på mannen din økonomisk igjen hvis jeg var deg Samtidig kommer det litt ann på beløpet her. 5000kr, ok hadde blitt sur men har dere økonomi til det ordnes dette relativt raskt. Er det snakk om 50 000kr for eksempel skulle mannen fint fått jobbet overtid fremover for å rydde opp i rotet. . Anonymous poster hash: 5a3d6...a2e
Anne-B. Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Da må du ta kontakt med de han har tatt opp lån hos og forklare saken. Jeg fikk plutselig krav på meg hos forhandlere jeg ikke hadde bestilt noe av, men ved nærmere undersøkelser viste det seg jo at det var ting som eksen hadde. Det er alvorlig økonomisk utroskap.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Jeg vet ikke rett og slett. Får aldri noe orntlig svar ut av han. Han har gått å vært grinete over lengre tid, og legger all skyld på meg. MEG? Hva søren har jeg gjort? Men har en anelse om at det dreier seg om 6 sifret beløp. Tatt opp lån for å betale lån m.m og det verste av alt, han har en lønn på 700.000,- i året. Og han klager over at jeg handler noen ganger, beløp på 200 - 1000 ,- som stort sett er til ungene her i huset av hva de trenger. Blir rett og slett lamslått. Har kronisk vondt i magen og migrene om dagen, at jeg nesten blir sprø! Ja, vi er gift!! Han er en evig jævla ungkar som ikke har vokst opp, tydeligvis! Anonymous poster hash: 25692...83c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 er man medansvarlig på all gjeld som taes opp som gift? selv om man ikke har skrevet under på noe? tror min mann har gjort det samme, men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut... har en vond følelse av at det er mye. Anonymous poster hash: 4e2f3...e79
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Aldri la noen ta ansvar for å betale regninger i ditt navn! Jeg stoler på min mann, men alt i mitt navn passer jeg selv på at blir betalt i tide. Da føler jeg meg trygg på min økonomi og at alt er under kontroll. Anonymous poster hash: a7cbe...889
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Selv om dere er gift er det ulovlig å søke om kort i den andres navn. Du bør ta kontakt med de med en gang og gjøre de oppmerksomme på at her handler det om svindel. Ikke la deg dra ned sammen med han. Anonymous poster hash: abd45...57b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 er man medansvarlig på all gjeld som taes opp som gift? selv om man ikke har skrevet under på noe? tror min mann har gjort det samme, men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut... har en vond følelse av at det er mye. Anonymous poster hash: 4e2f3...e79 Nei det er man ikke, men om han forfalsker søknad om lån/kort i ditt navn og du ikke kan bevise dette blir det dessverre ditt problem også. Anonymous poster hash: abd45...57b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Hvorfor betaler du ikke regningene dine selv da? Dere får sette dere ned å gå igjennom hele økonomien siste halve året å se hva dere må gjøre da. Og du bør sette deg inn i familie økonomien med en gang! Anonymous poster hash: b1ef0...64f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Du er NØDT til å ringe rundt å finne ut av hvor mye og hvor han har tatt lån henne. Fortell om hva som er hendt. Kanskje det er mulig å få en gunstig nedbetalingsavtale. Hvis du velger å fortsette med ham må du ta ansvar over økonomien. Den hele å fulle økonomien. Han skal jaggu meg bare overføre alt av lønning inn på din konto slik at du har steinkontroll. Kanskje det også er mulig å ringe alt av kredittselskaper å advare mot mannen din og ditt navn slik at det er umulig å få lån i ulike banker slik at du vet at det ikke er mulig for ham å gå bak ryggen din igjen. eventuelt burde du kanskje også ta kontakt med en jurist som kan hjelpe deg med hvem det egentlig er sine lån. Anonymous poster hash: 540c0...211
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Jeg vet ikke rett og slett. Får aldri noe orntlig svar ut av han. Han har gått å vært grinete over lengre tid, og legger all skyld på meg. MEG? Hva søren har jeg gjort? Men har en anelse om at det dreier seg om 6 sifret beløp. Tatt opp lån for å betale lån m.m og det verste av alt, han har en lønn på 700.000,- i året. Og han klager over at jeg handler noen ganger, beløp på 200 - 1000 ,- som stort sett er til ungene her i huset av hva de trenger. Blir rett og slett lamslått. Har kronisk vondt i magen og migrene om dagen, at jeg nesten blir sprø! Ja, vi er gift!! Han er en evig jævla ungkar som ikke har vokst opp, tydeligvis! Anonymous poster hash: 25692...83c Ett 6 sifret beløp, da hadde det blitt månelys. Det er ikke bare "litt" økonomisk utroskap. Også tjener han bra i tillegg. Ta over alt som heter økonomi hvertfall Anonymous poster hash: 5a3d6...a2e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Hvorfor betaler du ikke regningene dine selv da? Dere får sette dere ned å gå igjennom hele økonomien siste halve året å se hva dere må gjøre da. Og du bør sette deg inn i familie økonomien med en gang! Anonymous poster hash: b1ef0...64f Betaler regningene selv, men akkurat disse to her kom i mitt navn, siden jeg bestilte på cateringen og foto`n av ungen. OG han sa at han skulle betale. Blir helt kvalm av dette jeg. Anonymous poster hash: 25692...83c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 Ja jeg bør nok ringe rundt for å høre. Har selv vært dum for flere år siden og hadde flere inkasso på meg, men lærte på den harde måten! Og nå har jeg ingenting, og alt er på stell Vi er egentlig en oppegående familie, og skulle strengt talt ikke klart dette tullet. Min tillit er borte for å si det slik Anonymous poster hash: 25692...83c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 opp Anonymous poster hash: 25692...83c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 er man medansvarlig på all gjeld som taes opp som gift? selv om man ikke har skrevet under på noe? tror min mann har gjort det samme, men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut... har en vond følelse av at det er mye. Anonymous poster hash: 4e2f3...e79 Nei det er man ikke, men om han forfalsker søknad om lån/kort i ditt navn og du ikke kan bevise dette blir det dessverre ditt problem også. Anonymous poster hash: abd45...57b Skjedde meg her også, jeg lå på sykehuset, min daværende mann tok opp lån i mitt nav. Desverre fant jeg ikke ut av det før etter vi gikk fra hverandre og denne mannen hadde flyttet ut av landet. Aner ikke hva penga gikk til men jeg endte opp med å måtte betale lånet. Kunne selvsagt ha anmeldt han for dokument forfalskning men siden han ikke er i landet orket jeg ikke. Er ferdig med lånet som var på 30 tusen den dagen jeg fant ut av det, men gud så sint og sur jeg var hver mnd når jeg måtte betale inn disse pengene. Anonymous poster hash: f8e1b...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå