Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hvilken Sorel sko kan dere anbefale? Gjelder gutt på 5 år. Har tidligere brukt Viking sin vintersko, men synes at han på kalde dager er litt småkald på føttene, og har lyst å prøve Sorel sine i år. De har veldig mange å velge mellom, så jeg trenger tips her før jeg bestemmer meg. Har merket meg den som heter Super Trooper...den virker ok? Anonymous poster hash: 84387...886
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Tunge og klumpete. Anonymous poster hash: f0a48...26e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Alle??? Anonymous poster hash: 84387...886
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Har vært veldig fornøyd med sorell sine sko ( har brukt de i tre sesonger nå) De er ikke så tunge, derimot er de varme og tåler å bli brukt! Friends, keramikk og reima sko bli alltid ødelagt ila sessongen her hos oss. Anonymous poster hash: 1c6a4...5ec
Gjest 5 andre Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Jeg synes barna blir klamme på føttene med Sorel, men de er enkel å bruke.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Jeg tenkte mest på å bruke i de i barnehagen, og ha et par vanlige vintersko i tillegg som "gå-bort" sko. Går vel for den Super Trooper modellen da, siden jeg ikke fikk noen innspill på modell. Anonymous poster hash: 84387...886
3 i april Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Da hadde jeg heller gått for kamike eller kivat.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Har hatt de til ene barnet mitt og var kjempefornøyd med de. her må vi gå til barnehagen (15 min) og har tatt turen i kulde ned til 20 minus uten at hun har vært kald på føttene når vi kommer fram. I år har barna fått i gave så da ble det annet merke ellers hadde jeg kjøpt samme igjen. Syntes ikke de virket hverken klumpete eller tunge. og like fint å bruke når det er våtsnø. Veldig mange barn som hadde de i bhg her i fjor.Vurderer å kjøpe dette merket til meg selv Anonymous poster hash: bfb97...9cc
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Vet ikke om det er relevant, men jeg starter på vinter nummer fire med mine sorel-støvletter i skinn. Har aldri hatt så varme, gode, myke, behagelige og fantastiske sko før! Anonymous poster hash: a850b...272
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Jeg tenker du rett og slett må prøve deg frem, sånn siden det tydeligvis er veldig stor forskjell på hva folk synes. Vi kjøpte sorell ifjor til alle tre barna, men jeg likte virkelig ikke skoene. Jeg synes de var vonde å få på spesielt hun minste, de ble ganske raskt våte, og ungene ble kalde på føttene. Vi endte opp med at vi brukte friendsskoene som vi hadde kjøpt på tilbud (reserveskoene) isteden. Anonymous poster hash: c9113...484
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 5-åringen hadde super trooper, og de var elendige! Ble kjemperaskt våte igjennom. Jeg selv har Joan of Arctic og liker de veldig godt. Anonymous poster hash: 96c9e...3d0
Elsker livet Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Funket de, ingen klager, men jeg kjøper det ikke igjen. Syns det så ut som de jobbet litt med å få skoene med seg på en måte. Jeg har joan of artic selv, syns de var kule. Men jeg bruker ikke mine, syns de er tunge og stive. Får gnagsår av den innersokken som bretter seg rett over hælen når jeg går en stund også.
DaTuMa Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Vi har brukt sorel i mange år og vært veldig fornøyd. Hva modellen heter aner jeg ikke. Visste ikke at det var forskjellige engang. Her har vi valgt etter fargen svart såle med rosa stoff på leggen og sånn strikk-snor øverst. Enkle å ta på og har aldri blitt våt eller kald. Men ifjor kjøpte vi noe annet. Ser ut som en gummistøvel, og så er det strikk-snor øverst og for inni. Men de er mye varmere enn cherox. Kjøpte de på xxl, ifølge lappen holder de opp til rundt 30-grader. Jenta mi har vært mer fornøyd med dem enn sorel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå