Første_Gang Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 (endret) Uff, dette kan ikke ha vært noe serlig for foreldrene. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10143546 Endret 23. september 2013 av Første_Gang
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Ble ganske overrasket selv...men jeg fødte altså der i juni, og har bare gode ting å si om dem
magica fra tryll Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Ja, der har jeg født 6 barn, og er superfornøyd bortsett fra en lege som ikke jobber der lenger, ved den en fødselen. Synes det ser ut som menneskelige feil skjer engang iblandt ved alle sykehus, jeg....
Heklemamma Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Jeg var innlagt der i 2003, riktignok ikke pga svangerskap, men jeg skal ALDRI tilbake. Om jeg skulle havne i fødsel i Fredrikstad, så føder jeg heller i grøfta, så ille er det. Jeg NEKTER å gå inn døra på det sykehuset noensinne igjen.
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Slike ting kan desverre skje alle steder. Var innlagt der en god stund+fødte der i sommer, og det er det mest fantastiske sykehus jeg har vært borti! SÅ mange fantastiske ansatte. Bare GLED deg til å føde der!!
Første_Gang Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg skjønner også at menskelige feil kan forekomme og at ting skjer på alle sykehus, det som skremmer meg litt er vel omfanget av feilen. Det er jo ikke bare snakk om en liten glipp her, men flere store. Jeg gruer meg ikke direkte til og føde der men fikk et lite støkk kan man vel si.
Bella75 Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Kjenner ei som har født der, det gikk skeis, med satt i gang alt for langt over tiden, baby til intensiven og en skadet mamma. Alt er bra nå da, men synes det stadig er episoder på dette sykehuset.
(>‿◠)✌ Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Var en del episoder ved dette sykehuset før, men nå har de tatt en kraftig opprydning. Nå er det helt fantastisk der ute! Så klart skjer det feil der som ved alle andre sykehus, men nå er det vel Ahus som har tatt over som "syndebukken" når det gjelder fødesteder. Ikke gru deg til fredrikstad, det er ett helt fantastisk sykehus, fantastiske leger og verdens BESTE jordmødre!! Du blir tatt veldig godt vare på, både tiden før under og etter fødsel. VELDIG sjelden man hører "skrekkhistorier" derfra, og jeg har pratet med MANGE som har født der, som KUN har positive ting å si om det. Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal føde der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå