Gå til innhold

der er noe herlig søtt med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... en voksen mann med svære hender som skal ta på ullsokker på en baby :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:wub:

Anonymous poster hash: a00f2...105
Skrevet

Det ble så klossete og han ble så frustrert og lillemann fniste og lo mens han sparket og herjet fordi det kilte ;-)

Skrevet

Så herlig.

For ikke å snakke om når de skal gre håret og lage en liten hale eller sette i klemme.

Er faktisk litt rørende ❤

Anonymous poster hash: bcbcb...52b

Skrevet

Mannen min elsker å dolle opp 2-åringen vår. Kler ho opp i kjoler, setter opp hestehaler og setter i spenner. Grer ho mens han synger for ho. Blir like stolt og glad hver gang for at nettopp han er pappaen hennes :)

Skrevet

Min far skulle kle på 2-åringen i sommer med klær som jeg hadde funnet frem etter et morgenbad. Håret var greidd stramt bak som en sleik(sånn som han gjorde med meg når jeg var liten med vått hår), og t-skjorten var nedi shortsen som igjen var dradd opp under armene. For et syn, glemmer det aldri :P barnebildene av meg ble plutselig levende!

Skrevet

Mannen min er litt sånn "mannemann" med olje opp til albuene og porer som aldri kan bli rene på hendene. Det er så herlig å se ham sammen med barna for han vil såååå gjerne (og han gjør) men det blir litt... jah, søtt.... er han og baby i byen, for eksempel, tusler de rundt i byggeforretninger mens han forklarer alt om verktøy og skruer og når han og datteren på 6 er hjemme alene finner jeg dem i garasjen. Gjerne med olje i håret, kledd i kjeledress fra felleskjøpet... (datteren vår.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...