Gå til innhold

Alle disse "slett meg" trådene på ris og ros

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo strengt talt spam. Innlegg på innlegg om å bli slettet. Det dytter ned andre interessante tråder!

Alle vet vel at det er mest effektivt å kontakte Elin per mail. Er sikker på at alle disse nickene gjør dette utelukkende for oppmerksomhetens del. Kontakter de Elin er det jo ingen andre brukere som får det med seg med det første ;)

Anonymous poster hash: 05c32...06b
Videoannonse
Annonse
Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Regner med du mener blant annet meg. Jeg har kontaktet Elin for nesten 2 uker siden og har ikke fått et eneste svar. Derfor var det min plan b å poste på ris og ros da jeg ser andre gjør det, med god effekt. Ikke at det har hatt effekt til nå, da.

Skrevet

Er det ikke bare å slutte å være her....?

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Er det ikke bare å slutte å være her....?

Jeg skal bytte nick og vil ikke at all informasjonen skal følge med. Er det merkelig?

Skrevet

Regner med du mener blant annet meg. Jeg har kontaktet Elin for nesten 2 uker siden og har ikke fått et eneste svar. Derfor var det min plan b å poste på ris og ros da jeg ser andre gjør det, med god effekt. Ikke at det har hatt effekt til nå, da.

Ja, jeg la merke til at det gikk ganske tregt med deg. Men vanligvis er hun rask på labben og de fleste som sender henne en mail har blitt slettet samme dag. Hun har presisert flere ganger at det er best å maile henne, derfor er det rart at så mange(mener ikke deg) fortsatt poster. Regner med de har fått det med seg siden flere av de er hyppig innom her.

Anonymous poster hash: 61bb8...fea

Skrevet

Hvis Elin ikke er på jobb hjelper det lite å skrive til henne. Da er ris og ros mer effektivt. Synd at mange har sluttet. Jeg håper trenden snur nå.

Skrevet

Jeg er en av de du snakker om og selv om jeg har värt her en stund har jeg aldri tenkt paa aa slette meg för. Den eneste maaten jeg har faatt rask kontakt med moderatorer för har värt paa ris og ros (mail til moderator för fikk jeg faktisk aldri svar paa, men noe jeg la ut paa ris og ros ble tatt tak i med en gang!).

Jeg bryr meg katta om oppmerksomhet :-) Men faktisk resulterte det at jeg ville slette meg at jeg fikk noen veldig hyggelige PMer saa kanskje "feilien" min ved aa ikke skrive mail ikke var saa dum alikevel. Pga hyggelige mailer og fordi DIb har blitt en vane vond og vende er jeg her fremdeles... :-)

Skrevet

Jeg håper du blir værende, yrild. Du er en sv de som beriker forumet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...