Gå til innhold

Shopping og mat i Praha, forslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Praha til helgen og da står shopping veldig høyt på listen! Klær til mini på straks 1 år og oss voksne som er i 20åra. Er det noen som har noen gode tips til hvor vi må gå for å få mest ut av pengene samt god kvalitet??

Og gjerne noen forslag til gode restauranter :)

Takk :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hmm.. jeg kan ikke svare deg på spørsmålene dine, men vi lurer på å ta en langhelg i Praha (uten barn) før jul. Har dere funnet ok tilbud på fly og hotell? Noe å anbefale?

Skrevet

Jeg fikk reisen i bursdagsgave av samboeren min så jeg vet desverre ikke.. :/ men har vært i Praha selv for 5 år siden, og det er en by alle må oppleve en eller annen gang i livet, men husker ikke hvor ting ligger eller hvilke butikker de har lenger..:/ Men tror sambo kjøpte en pakkereise dit, søk litt på nette og se litt, vet det ligger litt tips om hvilke hoteller og hvilke soner man bør bo på :) Norwegian tror jeg skal ha litt billige reiser :)

Skrevet

Takk for tips, jeg har veldig lyst til å oppleve Praha så jeg håper vi finner en ok "pakke" vi også. Skulle helst reist fra Torp, men det tror jeg ikke er så enkelt.

Kos dere på tur ihvertfall! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...