Gå til innhold

tredjegangs å hodet festet i uke 31....

Anbefalte innlegg

ble litt overasket over det i grunn, når jeg hører at ikke ofte d fester seg så tidlig hos flergangs, viss i det hele tatt det fester seg før fødsel..fikk inntrykk av at jeg kanskje ikke gikk til termin...nr 1 kom i uke 36, men nr 2 kom 3 dager over termin...

hva tror dere?

Anonymous poster hash: 1b0aa...3ef

Fortsetter under...

Helt umulig å si, vil jeg påstå ;-) Jeg tror hverken festet hode, kynnere, nedpress, slim her og der, nedpress eller andre tegn på noen som helst måte kan si noe om når man vil føde. Selv de som har fått påvist avflatet livmorhals, åpning og det som verre er går jo over termin!

Eneste sikre tegn er fødsel, dessverre *he he he*

Jeg er 6.gangsfødende, og hodet festet seg i uke 34 her. Hvorfor det skjedde denne gang og ikke de 4 forrige svangerskapene, aner jeg ikke. Nr 1 festet seg sent, i uke 38. Jordmor tror ikke jeg går til termin men vi får se. Jeg har ingen tro på fødsel før termin, til tross for både menssmerter, kynnere, nedpress, stikkende smerter og lår som dovner vekk til tider. Har født 4 av 5 barn innenfor 1 uke før/1 uke etter termindato, bortsett fra nr 4 som var igangsatt 13 dager over.

3 gangs og festet her også, var festet seg og langt nede i bekken i uke 29. 

Nr 1 festet seg uke 28, nr 2 i uke noen å 30.. Ingen har kommet før tiden.. Likevel veldig spent på om denne gjør det siden den festet seg så tidlig...

Anonymous poster hash: 807ab...f13

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...