Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 ?? Står helt fast. Skal bruke den til en gutt på to år nå, men kommer til å bruke den til babyen som kommer på våren også... Anonymous poster hash: d0d7c...0c1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Jeg valgte Urban. Rett og slett fordi man kan ta av toppen når man er inne på senter eller lignende. Legge den igjen i bilen eller under vogna. De andre posene blir det hengende ned på siden, drasser med seg alt og er veldig upraktisk i mine øyne.. Anonymous poster hash: 5c079...80f
skjotta Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Jeg har classic. Synes den er genial fordi jeg kan knytte den etter barnets størrelse. Slipper en lang pose som henger og dingler 30 cm nedenfor beina til babyen. Vet den kom ut dårligst i en test en gang, men jeg kjenner ikke igjen noen av "feilene". Jeg impregnerte posen, så den er vannavstøtende. Har vasket yttertrekket men det har aldri krympet. Og så er det praktisk å kunne legge den åpen på gulvet som leketeppe når vi er på besøk eller venter på noe...
scarecrow2011 Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Jeg har city. Er forlengelsesdel på, og glidelås på toppen ikke på siden så den er lett å brette ut. I tillegg er den god og lun oppe ved hode/ skuldre.
Caprica Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Urban er veldig åpen ved hodet... Men var forlengelsesstykke slik at den kan brukes lenge. Har ikke erfaring med City
Pesta Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Jeg ville valgt City, fordi den er lunere oppe ved hodet. Vi har Urban selv, og er fornøyd bortsett fra at vi må ha på mye klær på overkropp/hode når det er kaldt ute pga at den er så åpen oppi.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Urban kan snurpes sammen oppe. Anonymous poster hash: b26e0...d03
Appelsinpiken Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Ville valgt city. Lett å åpne opp om man skal en snartur inn på en butikk e.l.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Jeg har classic. Synes den er genial fordi jeg kan knytte den etter barnets størrelse. Slipper en lang pose som henger og dingler 30 cm nedenfor beina til babyen. Vet den kom ut dårligst i en test en gang, men jeg kjenner ikke igjen noen av "feilene". Jeg impregnerte posen, så den er vannavstøtende. Har vasket yttertrekket men det har aldri krympet. Og så er det praktisk å kunne legge den åpen på gulvet som leketeppe når vi er på besøk eller venter på noe... Jeg har også denne, men den er alt for kortnå. Holdt egentlig bare i lengden til barnet var 1,5 år. Men er helt enig med deg, helt genial siden hele er i ull så regulerer den varmen veldig godt og den er veldig anvendelig. HI Anonymous poster hash: d0d7c...0c1
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Da høres det ut som du burde satse på Urban som kan forlenges. Skal bruke den gjennom vinteren til 2,5 åringen. Super pose! Anonymous poster hash: b7c7c...f33
skjotta Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Jeg har classic. Synes den er genial fordi jeg kan knytte den etter barnets størrelse. Slipper en lang pose som henger og dingler 30 cm nedenfor beina til babyen. Vet den kom ut dårligst i en test en gang, men jeg kjenner ikke igjen noen av "feilene". Jeg impregnerte posen, så den er vannavstøtende. Har vasket yttertrekket men det har aldri krympet. Og så er det praktisk å kunne legge den åpen på gulvet som leketeppe når vi er på besøk eller venter på noe... Jeg har også denne, men den er alt for kortnå. Holdt egentlig bare i lengden til barnet var 1,5 år. Men er helt enig med deg, helt genial siden hele er i ull så regulerer den varmen veldig godt og den er veldig anvendelig.HI Anonymous poster hash: d0d7c...0c1 Jeg har små sommerbarn.. det er sikkert derfor jeg har følt den har vært mer enn stor nok...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #12 Skrevet 29. september 2013 Jeg har City. Stod også mellom Urban og City, og valget falt på City fordi jeg følte den satt tettere på barnet da jeg prøvde dem (varmere, altså). Den kan snurpes inn oppe ved hodet, og på kjøpesenteret er det bare å glide ned glidelåsen og skyve fluffene til sides. Er glidelås i bunnen også (man ser hvordan det er på bilder, jeg gidder ikke forklare nærmere så, gjesp, tidlig på morgenkvisten), slik at man kan åpne den helt opp også, slik at den nesten blir et teppe under barnet. Vet om flere som bruker City pose til soveposer når de blir litt eldre og er på overnatting. Niesen min på 7 år bruker den når hun sov i telt i sommer (nord-norge, så ikke særlig varmt...). Men da bruker hun selvfølgelig forlengelsesdelen! Anonymous poster hash: fe3c1...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå