Gå til innhold

Min kone vil ikke spise noen ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags operasjon er dette siden det er forbudt å spise suppe? Kroppen må komme igang igjen og en næringsrik suppe er vel perfekt for dette viss alternativet er at hun ikke spiser.

Jeg har operert mange ganger og det siste som frister er biff og tunge retter. Kjeks og supper er perfekt! Etter et par dager er vanlig mat godt igjen!

Anonymous poster hash: 6fe2a...431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smoothie kan funke for og få opp apetitten, da kan du jo putte oppi hva du måtte ønske, lett og få i seg og ser innbydende ut med sine fine farger. Du får jo også kjøpt ekstra vitaminer, hvetegress osv som du kan putte oppi.

Skrevet

Vi har vel Fru Åsta/Jomfruer i manneklær her, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 9a517...3b6
Skrevet

Ritzkjeks er litt salt og veldig godt etter operasjoner med tilhørende lite matlyst.

Drikke er det viktigste.

Lag næringsrike supper feks kyllingsuppe med fløte, mye grønnsaker, kylling osv. Man kan leve på gode supper en periode! Ta det i blenderen dersom ho ikke orker "klumper"

På apoteket har de gode næringsdrikker i ulike smaker.

Nøtter, oppkuttet frukt

Drikk farris med eplemost. Har noe med salt og annet kroppen må få i seg.

Anonymous poster hash: 6fe2a...431

Takk for svar men hun kan faktisk ikke leve på suppe. Hvis hun ikke begynner å spise ordentlig mat kan hun bli veldig dårlig.

Anonymous poster hash: a4098...721

Du kan fint lage suppe som er ordentlig mat, grønnsaksuppe om det er vanskelig å tygge kan du mose grønnsakene helt. Fiske suppe osv. Om du lager det fra bånn og ikke bruker posesupper så blir de faktisk høy på næring.

Lagde gulerot suppe her om dagen den besto av masse gulrøtter, litt løk og litt poteter.Bare grønnsaker, litt krydder og litt fløte most opp. Med andre ord veldig næringsrik.

Ellers lurer jeg på hvorfor nærings drikkene var helt uaktuelt. Om hun ikke får i seg annet så er det et godt supplement til matlysten kommer tilbake. Det er mange smaker så det gjelder bare å finne en hun greier å få ned.

Ellers så står det mye på viljen her, hun må ville bli bedre igjen, og hun må se poenget med å spise.

Spiller ingen rolle hva du lager om hun ikke er villig til å faktisk anstrenge seg og heller tvinge ned litt mat.

Anonymous poster hash: da2b2...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...