IceNose Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Jeg har kjøpt noen av de squeeze-"flaskene" og han elsker de Alt glir ned! Men tenkte å lage selv nå Har massssse epler i hagen! Kom gjerne med tips til hva jeg kan lage Eple og banan kanskje? Eple og mango?Kombinere med grønt? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Forsiktig med sitrusfrukt frem til barnet er ca 8 mnd. Test en og en frukt for å se at barnet tåler/liker frukten Eple & Pære Blåbær Bjørnebær Melon Bringebær Rips Druer gulrot blomkål brokkoli osv Bare pass på at det kan være pga konsistensen blir litt mer kornete enn ved de her butikk-smoothiene så kan det være du må prøve deg litt frem noen ganger. Anonymous poster hash: bac9b...3d9
Ziiona Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Mango og banan var en kjempehit her i allefall
sologsommer Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Jeg kokte epler med litt druer, når det var kokt tok jeg en boks med ferskner og moste med
IceNose Skrevet 23. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2013 Takk for svar Mango og banan har jeg hørt flere si så det må jeg teste ut Hørte og avokado og banan Er det dumt å gi mye med banan?Er ikke det hardt for magen? Druer og bjørnebær må jeg teste ut
IceNose Skrevet 23. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2013 Noen tips? Jeg har :Søtpotet MangoBlomkålBroccoliGulrotDruerPlommerBananerAvokado
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 banan og Avokado elsker min lille og banan og mango
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Jeg brukte å lage eple og sviske eple og pære pære og aprikos aprikos og sviske Min jente ble hard i magen av banan så det var jeg forsiktig med. Ga i såfall sviske samtidig. Anonymous poster hash: e53e3...a71
GeeGee Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Jeg kokte epler, laget mos, og hadde bitelitt kanel i. Deg slo an'! Gjorde det samme med pærer også.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 Banan kan noen reagere på, men ikke alle. Det beste er bare å prøve. Eldste her tålte ikke banan, hen ble veldig forstoppet og etter mattilvenning måtte vi gå på movicol avføringsmiddel i et år. Siste her elsker banan og har fått det siden hun begynte å spise mat, har ikke hatt noe tull med fordøyelsen etter bananspising, MEN tåler ikke druer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå