Catlady Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Skal kjøpe første vinterdressen til poden som nærmer seg ett år, men er visst ikke bare bare heller .. Valgets kvaler, og myyyye forskjell i pris ser jeg og.. Er dyrt nødvendigvis best ? Hørt mye prat om reima feks ... ? Om noen komme med litt tips i vinterdressjungelen til meg blir jeg glad
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Kappahl har kommet godt ut på tester i foreldre og barn. Selv har jeg alltid kjøpt reimadresser. De er lette og slitesterke. Anonymous poster hash: f6ae7...641
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Vi har hatt reima flere ganger, men har etterhvert gått over til reflex og er minst like fornøyd med dem. Ikke kalde og ikke oftere våte i den enn i reima og jeg syns den er nesten bedre i forhold til slitasje (som er et problem for mine gutter) og den koster ca halvparten av de gode reimadressene. Anonymous poster hash: 10d99...49f
Gjest 5 andre Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Det første året har vi brukt Troll med uttagbart ullfór til alle våre tre. Disse dressene er veldig myke og bevegelige til små kropper. Jeg ville styrt unna dresser som virker tunge og stive. Kanskje sett etter en dress med ekstra polstring i rumpa (tror reima har), siden de sitter mye når de er såpass små. Senere har vi hatt Reima tec+, friends, name it, kaxs fra kapp ahl, ticket to heaven, stormberg og vill, Jeg kan ærlig talt ikke si at vi har vært mer misfornøyd eller fornøyd med noen av dem.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Vi har ihvertfall vært veldig fornøyd med Reima. De holder seg veldig fint og er vanntette og slitesterke. Anonymous poster hash: d29eb...a85
soleia Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 (endret) Til så små held eg ein knapp på reima, om det ikkje har kome nye tilskot i jungelen siste året. Svigermor med lang barnehageerfaring skrytte veldig over kor ledig og lett babydressen er. I tillegg har den ekstra isolasjon i rompa. Kan tenkje meg at Troll og er lette, ut frå det eg har sett av dei i butikken. Til større barn har me prøvd billegare dressar med godt resultat, både Kapahl og reflex feks, men til ettåring hadde eg kjøpt reima. Endret 23. september 2013 av soleia
Gjest Anybody Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Min brukte Name it sin ifjor! Den var vi veldig fornøyde med! Bhg skrøt også veldig av den, den var myk omelett igjen stikk i livet og ubehagelige sømmer, ekstra polsrring på knær og stomp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå