Gå til innhold

Berg-og-dalbane-følelser i rugetiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på rugedag 3 her og sliter med humøret mitt. I dag har jeg vært skikkelig nede, hakker på mannen min og fikk et aldri så lite sinnaanfall på han.

Mange følelser i kroppen disse viktige rugedagene, men det kan jo også være medisinene.

Flere som har det slik?

Anonymous poster hash: 80545...91a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg nok igjen der ja.. Min mann har fått gått gjennom mye dritt fra meg i denne prosessen for å si det slik.. Jeg tror nok det er mye på grunn av alle hormonene vi får i oss blandet med redsel og spenning.

Når jeg har vært på mitt verste, har jeg syntes veldig synd i meg selv og kjefta på mannen for at han ikke forstår hvor mye kroppen min må gjennom og hvorfor i alle dager han ikke kan forstå at det skal være ryddig i stua før vi legger oss!!!!!!!  :P

men altså.. Rugetiden er jo definitivt den verste tiden i prosessen, så det hjelper å finne på noe som får dagene til å få :)

Skrevet

Jeg og, det er mye opp og ned og nedstemthet. Er mest negativ og føler jeg aldri kommer til å bli gravid igjen og få barn. Vanskelig å tro at det vil funke nå eller iløpet av et års tid. "Spm om tid bare" prøver jeg å si til meg selv, men greier ikke tro på det. Ikke så mye sint på mannen men mer lei meg/nedstemt som sagt.

Skrevet

Uffameg. Kjenner meg igjen her ja... :/ Det som funket bra for meg sist gang var å leite frem stand-up show klipp fra youtube og se komedier som har fått god kritikk! Det var deilig å få ledd litt oppi den vanskelige tida... Krysser fingrene for at det kan hjelpe for dere også hvis dere gidder å prøve det!

Skrevet

Ja :) gjør det samme, prøver å le litt hver dag oppi alt dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...