Gå til innhold

Restaurant på nivå med Dinner i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke en litt oppe i grensen? I det rosa bygget også var det fotballpub i underetasjen? Jeg tror det var en restaurant der før i tiden ihvertfall.

Veeeeldig god mat og lurer på om det ikke var samme eiere som på Dinner. Noen som skjønner hvilken jeg mener? Og finnes den ennå?

Skrevet

Er det oriental du mener? Tror ikke den finnes lenger :( Men du har jo Noodee på Majorstuen da. Bølgen og Moi på Tjuvholmen og Lofoten på Aker Brygge kan også anbefales!

Anonymous poster hash: 9a74c...126

Skrevet

Asiatisk? Mr bay og hanami på tjuvholmen, og tror den restauranten over vålenga puben eksisterer. Var der for noen mnd siden i alle fall. Men den er ikke helt i samme liga. Men en god del billigere og ganske bra selv om oppgangen ser litt trist ut.

Ellers er ikke eat i Nydalen så værst faktisk. Samme klasse som den over fotballpuben.

Hanami er klart best. Men der er det ganske dyrt.

Anonymous poster hash: 1a44c...145

Skrevet

Oriental er det jeg mener ja. Tusen takk!!

Vil helst spise veldig midt i sentrum, skal på "show" i spektrum og vil spasere dit etter maten:) Er egentlig veldig glad i Dinner, men har spist der så mye...også husket jeg plutselig at jeg en gang i forrige århundre spiste fantastisk Dim Sum i en rosa restaurant i grensen så da tenkte jeg at hvorfor ikke spise der igjen,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...