Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Helt rødt friskt blod. Tror ikke jeg har hemoroider, for jeg har ingen smerter? Det er sånn at det renner ut, kjempekkelt!! Hva i alle dager kan det være?? Anonymous poster hash: 58cf3...d5f
frklena Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Det kan være innvendig hemmoroider eller rift? har du vært på do? hadde du hard avføring? Friskt blod er som regel ikke farlig så lenge det ikke kommer i store mengder og stopper har jeg hørt! Hvis det er mye og ikke stopper derimot, så hadde jeg dratt på legevakta!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Kan likevel være en innvendig hemoroide, ikke alltid de gir smerter, men kan blø en del hvis det går hull på dem. Men ta en telefon til legevakten og snakk med dem, du. Bedre med en telefon for mye enn en for lite. Anonymous poster hash: 6233c...875
Super-woman Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Har ikke peiling på hva det kan være, men ønsker deg masse god bedring og håper du finner ut av det
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Hva er det med alle innleggene her som skrives på bim, men som (selvsagt!!!) skulle vært sjekket ut med lege. Det skal ikke renne blod ut av rompa di! Ring legevakt. Kan jo selvsagt være en uskyldig årsak (håper det), men det kan være alvorlig som feks kreft. Ring nå!!! Er på vei til å miste noen som startet utredning for sent... Ring! Anonymous poster hash: 13dfb...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå