Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sluttet dere?

Han fyller 1 år om 1 uke. Slutter man bare når han er 1 år? Har begynt Litt med vanlig melk også (2 dager)

Skrevet

Vi kuttet mye ned rundt ett år, nå er hun 15 mnd og får fremdeles litt på flaske til kvelden. Ikke fordi hun trenger det, men fordi det er kos. Kutter helt når ting har roet seg mer etter barnehagestarten.

Skrevet

Har gitt mme frå ca 8 mnd og gjer det fortsatt ved 17 mnd (nan 4). Men no synk interressa merkar eg, ho vil heller ha vatn enn melk til kvelden. Tenker det blir ei avslutning no.

I bhg drikk ho lettmelk.

Skrevet

Brukte opp den pakken vi hadde da hun var fylt et år. I slutten var det lettmelk og mme om hverandre. Hun var vel 12,5 mnd når vi sluttet helt.

Anonymous poster hash: 9070a...27c
Skrevet

Gutten vår er 14 mnd og får en flaske på kvelden før han skal sove (pusser tenner etterpå) og noen ganger en flaske når han skal sove på dagen (hvis han er vanskelig)

Anonymous poster hash: e24f2...afd
Skrevet

Her var vanlig melk ikke noe som har gått ned før siste måneden så her har han fått 1-2 flasker (150ml) mme helt til nå (18mnd).

Gitt tidlig på morningen slik at vi kan drøye frokost til å spise sammen i 7-8 tiden også fått når han skal sove på dagen.

Skrevet

Min på 15 mnd har fått blandet mme/kumelk siste 3 mnd men får nå bare oppvarmet kumelk morgen og kveld :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi har også blandet MME og kumelk, (fra ca.11mnd) ettersom kumelka ikke falt helt i smak til å begynne med. Endret blandingsforholdene gradvis.

Skrevet

vår skatt er 15 mndr, vi gir han fortsatt HIPP mme morgen og kveld, i kopp, til maten, fordi han ikke liker vanlig melk !! helt ok for meg hva melken heter, så lenge det blir drukket annet enn eplejuice... han drikker noe vann i bhg, men vil ikke ha melk der heller.

Skrevet

Vi sluttet da han var ett år :)

Gikk over til vanlig melk, og det funker kjempe fint :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...