Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 I følge min "womenlog" hadde jeg eggløsning 12. Så hadde vi samleie (avbrutt) dagen etter og ikke avbrutt to dager etter. Kjæresten er over hodet ikke klar for barn, og vi trodde faktisk begge to at man ikke kunne bli gravid eggløsning. (Jeg merket godt at jeg hadde det denne dagen for å si det sånn...) Nå er jeg forbanna kvalm, (begynte i dag 8 dager etter 1 samleie), jeg må tisse hele tiden, "stikking" i den ene eggstokken, null energi og en rar matlyst. (for eksempel ble jeg kvalm av tanken på potet og brokkoli men jeg hadde sååååå lyst på grillpølse som jeg vanligvis ikke er noe glad i. Og popcorn var det eneste som "hjalp" mot kvalmen". Jeg vil veldig klar for barn. (tror jeg.) I hvertfall er det alt jeg klarer å tenke på for tiden. Jeg har vært barnevakt i dag, og når han kom å satte seg på fanget mitt bare for å kose, eller da han sovnet på fanget mitt, åh jeg smeltet enda mer. Til og med bleieskifting og å stå opp tidlig og all grininga "gleder" jeg meg til med min egen.. Men kjæresten er ikke klar. Så hva gjør jeg? Håper i mitt stille sinn at jeg skal bli gravid og at han bare skal godta det? Jeg blir jo skuffa hver gang jeg får mensen eller testen er negativ.. og han blir overlykkelig! gah, dificil Anonymous poster hash: 53638...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå