Gå til innhold

Enkelte inne her eier ikke folkeskikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte av dere som er her inne eier IKKE folkeskikk i det hele tatt.
Jeg blir direkte lei meg på vegne av de som blir rakket ned på mens de opplever sitt livs værste mareritt...
Er dere virkelig så smålig av dere at dere ikke bare kan la folk være.?
Om dere mistenker at noen troller, skriv heller til moderator og luft mistanken deres hos de, istede for og kanskje sparke på noen som ligger nede...
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så forbanna enkelt og være så spydig og frekk på internett, er sikker på at mange av dere som gjemmer dere bak anonym knappen ikke er så tøffe mot folk dere ikke kjenner face to face.
Greit nok at det er ett anonym forum, men dere kan jo værtfall oppføre dere som folk mot de som har det vondt og sliter, og har dere noe problem med en tråd så skipp den og gå videre.

Det var mine ord og min frustrasjon for kvelden.
Og nei jeg har heller ikke behov for og gjemme meg bak en anonym knapp.!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kall meg gjerne frekk og uten folkeskikk, men jeg kjenner at jeg blir litt lei meg når folk klarer å skrive så ufattelig mye feil i et lite innlegg.

Anonymous poster hash: f7ad5...fd9

Skrevet

Må si meg helhjertet enig!

Selv om jeg som regel skrive anonymt her inne  ;)

Men jeg skriver aldri stygt om noen.

Jeg er enig i alt du skriver. Mange her inne mangler et grunnleggende minimum av empati for andre.

Anonymous poster hash: 7f140...b67
Skrevet

Kall meg gjerne frekk og uten folkeskikk, men jeg kjenner at jeg blir litt lei meg når folk klarer å skrive så ufattelig mye feil i et lite innlegg.

Synes ditt innlegg er topp, jeg .... du bekrefter nemlig bare det HI skriver ved å være et eksempel på det hun skriver.

- hilsen nr 3

Skrevet

Jeg fulgte vel kanskje ikke godt nok med i norsk timene på skolen da ettersom jeg skriver så mye feil men vettu det at du blir lei deg av at jeg skriver mye feil får bli ditt problem .For jeg tar meg faktisk ikke nær av slike som deg som MÅ kommentere negativt for at du kanskje føler deg litt truffet ;)

Skrevet

Må si meg helhjertet enig!

Selv om jeg som regel skrive anonymt her inne  ;)

Men jeg skriver aldri stygt om noen.

Jeg er enig i alt du skriver. Mange her inne mangler et grunnleggende minimum av empati for andre.

Nei skriver anonymt jeg også og det pga jeg har mange som kanskje kunne kjent meg igjen til tider. men jeg sparker aldri på noen som har det vondt.

Skrevet

Jeg fulgte vel kanskje ikke godt nok med i norsk timene på skolen da ettersom jeg skriver så mye feil men vettu det at du blir lei deg av at jeg skriver mye feil får bli ditt problem .For jeg tar meg faktisk ikke nær av slike som deg som MÅ kommentere negativt for at du kanskje føler deg litt truffet ;)

Jeg føler meg ikke truffet. Jeg svarer ikke på innlegg jeg tror er trolleri.

Men jo, jeg blir oppriktig lei meg på vegne av norsk rettskrivning. Lurer på hvor vi er på vei når voksne folk skriver som fulle sjømenn.

Skrevet

Jeg føler meg ikke truffet. Jeg svarer ikke på innlegg jeg tror er trolleri.

Men jo, jeg blir oppriktig lei meg på vegne av norsk rettskrivning. Lurer på hvor vi er på vei når voksne folk skriver som fulle sjømenn.

Ja for all del du har full rett til og lure på hva du vil.

Men jeg har også full rett til og skrive hvordan jeg vil.

Er ikke alltid det er like lett og skrive bokmål når man bare skriver dialekt til vanlig.

Skrevet

Kan du definere folkeskikk?

Var på kurs forrige uke og fikk beskjed om at hvis det beste du hadde å si var at folk skulle bruke folkeskikk og sunn fornuft kunne du like gjerne la være å si noe.

Anonymous poster hash: 464b1...f8a
Skrevet

Var på kurs forrige uke og fikk beskjed om at hvis det beste du hadde å si var at folk skulle bruke folkeskikk og sunn fornuft kunne du like gjerne la være å si noe.

(uskrevne) regler for hvordan en ter seg i omgang med andre, sømmelig oppførsel

Skrevet

(uskrevne) regler for hvordan en ter seg i omgang med andre, sømmelig oppførsel

Enig! Uskrevne regler og normer som "alle" vet man skal følge. De 10 bud. Vanlig/normal høflighet. Medmenneskelighet. Nestekjærlighet.. Kjært barn har mange navn...

Mener det ikke frekt, men lurer veldig på hva slags kurs dette var da den påstanden strider imot alt jeg har lært. Jeg hadde ihvertfall aldri betalt for å høre på sånt "humbug", tror jeg ville bedt om å få igjen pengene, gitt :P

Ellers er jeg veldig enig med HI...

Anonymous poster hash: a399d...155

Skrevet

Er "fint" og se at det er flere som er enig med meg her.
Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...