Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Vet om noen som bruker max 500? Hvordan er det mulig? Barn har jo ofte behov for nye klær?! Men folk er forskjellig da, noen bruker mer enn andre og slik vil det alltid være... Men hvor mye bruker dere da?? Anonymous poster hash: 39488...da3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Er jo litt variabelt. Om vinteren blir det litt mer enn om sommeren, men kanskje mellom 500 og 1000 kr i mnd. Fordeler stortsett sånn at jeg ikke kjøper alt samme mnd. Vinterjakke en mnd, dress en mnd og vintersko gjerne en mnd. Anonymous poster hash: 3813f...4a6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Har egentlig ikke peiling...har tre barn, så det blir jo litt,iallefall når sesongene forandres. Bruker hver mnd penger på de, så kanskje alt mellom 400 kr på det minste og 2000 kr på det meste? Anonymous poster hash: ed21d...4e3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Veldig variabelt. Alt fra ingenting enkelte måneder til flere tusen andre måneder. Har hatt en lengre periode med litt strammere økonomi, så da kunne det være ingenting enkelte mnd. Og de har gjerne ikke trengt noe disse mnd heller. For ikke lenge siden begynte jeg å jobbe i butikk(som også selger barneklær) så nå kan det bli mer enn nødvendig, for det er jo sååå mye fristende. Anonymous poster hash: 63994...d8d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Kjøper ikke klær hver måned. Kanskje 3-4 ganger i året, men fordelt på alle månedene så blir det kanskje 500,- i gjennomsnitt Anonymous poster hash: 9b680...ee0
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Tviler på jeg kommer opp i 500,- i mnd i snitt. Det er ikke vanskelig å bruke mindre enn det, det er jo ikke hver måned de trenger nytt. Kjøper ikke av det dyreste heller da. Anonymous poster hash: 021e8...678
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 her ligger jeg kanskje på 1000 kr i mnd om jeg fordeler det hele i året, men noen ganger er det mer andre ganger er det mindre. Jeg kjøper mesteparten på salg uavhengig av årstid så har alltid masse klær liggende i flere str frem så jeg vet jeg har litt når de går en str opp. Jeg er og en av de som tar vare på alt som er å ta vare på av klær som ungene vokser ut av, jeg har tvillinger på 3 år (en av hver) og driver å prøver på en til nå så det er så mye bedre å ta vare på alt til nestemann da jeg har nesten alt som trengs selv om noe nytt må det bli av basistøy som er gått i søppla i løpet av de siste tre årene. Jeg har ikke gitt bort ett eneste plagg så hele boden er full av tøyposer. Søstra mi maser hee tiden på å få arve klærne til mine to for som ho sier " de står jo bare der alikevel". Men den gang ei altså Anonymous poster hash: a0ae3...8e0
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Kjøper mye brukt og arver en del. Kjøper for 2000,- i året tror jeg. Anonymous poster hash: 24c9a...f16
Serepta Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Det går i rykk og napp, kan gå flere mnd uten at jeg kjøper noe annet enn noen nye sokker. Mens andre mnd trenger de mer. Har en storbyhelg (shopping) men en venninne hvert år, og da handler jeg mye til eldste slik at han f ex har bukser og overdeler hele det neste året.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Kjøper ikke klær hver måned. Kanskje 3-4 ganger i året, men fordelt på alle månedene så blir det kanskje 500,- i gjennomsnitt Anonymous poster hash: 9b680...ee0 Oj, det er jo bra da. Men det hadde aldri jeg klart, hvordan klarer du det? Anonymous poster hash: 39488...da3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Kjøper ikke klær hver måned. Kanskje 3-4 ganger i året, men fordelt på alle månedene så blir det kanskje 500,- i gjennomsnitt Anonymous poster hash: 9b680...ee0 Oj, det er jo bra da. Men det hadde aldri jeg klart, hvordan klarer du det? Anonymous poster hash: 39488...da3 Handler på salg i feil sesong, har et barn som ikke sliter så mye på klærne og arver ganske mye. Har klær som passer og som er god kvalitet, men har ikke skapene fulle og dobbelt opp av det meste. Anonymous poster hash: 9b680...ee0
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Her er vi heldige og arver en del kvalitetsklær, har en strikkeglad mormor, og i tillegg får barna som regel litt til jul og bursdager. Ligger nok på rundt 500-lappen i mnd i snitt for eldstejenta på 2 1/2 som trenger en del skikkelig tøy til blant annet bhg. Bruker langt mindre for veslesnuppa på 6 mnd som foreløpig ikke trenger stort mer enn bodyer, strømpebukser og litt yttertøy. Foreløpig har hun nesten bare brukt klær etter storesøster og kusinene sine, hun vokser jo nesten en str i mnd så jeg ser ikke vitsen med å bruke masse penger på klær hun strengt talt ikke trenger. Det eneste vi alltid kjøper nytt er skikkelige sko Anonymous poster hash: 70cb9...fbe
Elsker livet Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Jeg bruker altfor mye. Kanskje 1500 per barn om jeg er forsiktig. Er nok en lidenskap det der. Blir grunnen flau over meg selv for det er ikke en gang barna som ber om det.
Plutselig_gravid Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 Handler klær til dem ca 2 ganger i året. Ellers arver de av hverandre. Jeg bruker en god del mindre enn 500 kr i mnd pr barn.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #16 Skrevet 22. september 2013 I snitt under 1000 pr mnd. Eneste dyre jeg kjøper er vintersko. Alt annet er kjedeklær, gjerne på salg. Og brukt Reimadresser på finn Anonymous poster hash: b842b...919
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #17 Skrevet 22. september 2013 Bare det jeg må, har det litt trangt økonomisk. Men kjøper kun nytt men mye på salg., men kjøper ikke hva som helst fordi ting er billig , jeg lar eldste velge farge og motiv selv. Blir selvfølgelig mye mer på vintern og da må en av dem alltid ha noe og det blir ikke nødvendigvis på salg men jeg er prisbevist . Men jeg elsker å shoppe så det er gøy shoppe til barna( blir lite til meg da men men ) hehe Anonymous poster hash: 93553...554
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 Vi er nøkterne og kjøper klær når vi trenger det, ikke bare fordi jeg synes det er moro å handle. Varierer fra mnd til mnd. Denne måneden har det blitt nytt regntøy til 600 kr til storesøster på 7, pluss jakke til 300 kr til lillebror på 4. Samt litt annet småtteri. Og snart trengs det jo cherrox, vintersko, boblejakke mm. Andre måneder kjøper jeg ingenting. Kjøper det som trengs, og bortsett fra sko pleier jeg å handle billig. Anonymous poster hash: 0199d...834
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 23. september 2013 #19 Skrevet 23. september 2013 2000 kr i året? Jiises, det er det jeg bruker i året på sko til hvert barn bare. Bruker sikkert 2000 i mnd på klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå