Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Hva ville du gjort dersom du fant ut at far eller mor ruset seg? Dersom det er snakk om delt samvær, ville du hatt tillit til den andre parten når barnet var der? Anonymous poster hash: a4ef0...2ca
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Hva legger du i det da? Alkohol eller narkotika? Og når,på fest eller når barnet er der? De fleste jeg kjenner fester innimellom,men det gjør de ikke til dårlige foreldre. Anonymous poster hash: 888b8...13f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Det er snakk om narkotika. Barnet har ikke vært tilstede, men samvær har blitt droppet til fordel for rus. Anonymous poster hash: a4ef0...2ca
Katrine 76 Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Ville nok tatt tak i dette, foreløpig blir samvær droppet, men hva skjer når det ikke skjer?? Altså da med barn tilstede.. Snakk med noen som har erfaring profesjonelt med dette! Om noe skulle skje og du har visst om dette, er kanskje muligheten stor for at du vil bebreide deg selv, det ville jeg gjort..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Offentlige instanser er involvert, samværet er redusert, men ikke stoppet. Hvor lenge kan jeg forvente rusfrihet før samværet økes? Opplever nå et press om økt samvær, men stiller meg kritisk til dette da jeg føler total mangel på tillit iforhold til andre parten. Anonymous poster hash: a4ef0...2ca
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Det har litt å si hvordan den andre parten er. Har han/hun utøvd vold feks? Anonymous poster hash: 41cbb...bb8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Har ikke vært snakk om vold, nei. Anonymous poster hash: a4ef0...2ca
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Men har vært mye løgn og sinne. Jeg mottar så og si ingen forståelse for mangel på tillit, og det virker ikke som om vedkommende mener at h*n ikke kan klandres for hva som har skjedd, er lite villig til å ta konsekvensene av handlingen og bruke tid på å bygge opp tilliten igjen. Anonymous poster hash: a4ef0...2ca
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Det virker ikke som om vedkommende mener at h*n kan kladres mener jeg. Anonymous poster hash: a4ef0...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå