Gå til innhold

Når begynner man med hodepute?

Babygirl Juni11

Anbefalte innlegg

Min datter er litt over 2 år og vi har ikke begynt med hodepute enda.... kanskje på tide - når begynte dere? Hvor stor pute bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yngste, som nå er 2 1/2,begynte med pute rundt 1 års alder, tenker å snart begynne med juniorpute. Eldste(nå 4 1/2)begynte med pute når han var 4-5 mnd, fikk juniorpute når han var 2 1/2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med pute da hun var ca 1,5. Dette for å løfte hodet litt da hun var plaget av mye forkjølelse og tannfrembrudd samtidig (vi løftet også den enden av senga, men hun sov bedre med pute fra da av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte når han kanskje var ca 1,5 år men han likte ikke å bruke pute.

Nå er han straks 2 år å snakker mye om å lalle på pute,å er veldig opptatt av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, vår datter var bare halvåret hun - da la jeg stor pute i senga. Dette pga astma, måtte ha hodet høyt når hun sov. Hevet sengeenden i tillegg:) Fant ut at det var bedre med stor pute da, for den var stødigere og sjansen for å få den over seg var mindre enn ved å bruke juniorpute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille har brukt pute fra han var under året. Voksenpute, fordi han var tett i nesa og det ikke hjalp og heve hodeenden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har brukt pute hele tiden hun... Men bare sånn veldig tynn sak da. Hun har nettopp fylt to. Oftest så ligger hun jo heller opp ned med føttene på puta, ikke hodet, så har ikke tenkt å bytte med det første heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...