Gå til innhold

5 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med 5 barn som vil dele erfaringer? Hvordan går det praktisk? Økonomisk? Jobber dere? I såfall, hvor mye og som hva?

Jeg har 4 og er liksom ferdig, men føler stor sorg ved tanken på å ikke skulle ha en til.. Er jeg gal?

Anonymous poster hash: 3aed2...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke gal, men ikke gjør det! Ungene skal følges opp når de blir eldre også og klarer du å gi like mye oppmerksomhet ? Oppfølging fritidsaktiviteter? Skole? Nyt heller de 4 du har!

Hilsen eldst av mange

Anonymous poster hash: f02b5...7fe

Skrevet

Nei, du er ikke gal! Kjør på med 4 til...  :)  Koselig da! Mormor og de åtte ungene...

Anonymous poster hash: 460de...fe7
Skrevet

Nei, du er ikke gal! Kjør på med 4 til... :) Koselig da! Mormor og de åtte ungene...

Anonymous poster hash: 460de...fe7

Koselig når man er mormor ja, men ikke når man er mor..

Anonymous poster hash: a533d...47b

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan man skal klare å følge opp så mange. Har en venninne som er en av fem søsken, og hun mener det er for mange.

Anonymous poster hash: d284e...f0d

Skrevet

Hvis vi hadde hatt økonmisk mulighet til å være hjemme, kunne jeg gjerne hatt mange barn! Tror ikke man lider under det. Min mor vokste opp i en STOR søskenflokk, og de har hatt masse glede av hverandre, og vi har hatt stor glede av stor slekt. Pga økonomi blir det desverre kun 2 barn på meg, såklart VELDIG glad for å i det hele tatt ha barn,men kunne godt tenkt meg flere også :)

Anonymous poster hash: 1ac2e...bdd
Skrevet

Jeg har fem. Ikke helt planlagt den siste her, men vi storkoser oss. Angrer absolutt ikke. Mine er snart 1, 3, 3, 7 og 8. Praktisk går det stort sett bra. Selvfølgelig føler man at kaoset råder av og til, men det tror jeg man gjør uansett om man har to eller ti. Jeg er hjemme med de tre minste og har en liten 20% stilling bare for å komme meg ut litt uten unger en kveld i uka. Vi klarer oss helt greit økonomisk.

Anonymous poster hash: d5eb8...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...