LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. september 2013 #26 Skrevet 22. september 2013 At babyen sover på samme rom, eller barn som kommer inn på rommet (noe som her i hus er totalt uakseptabelt at dem gjør - da skal det være viktig, og dem må banke på først og vente til vi kommer) er ingen unnskyldning synes jeg. Sex er ikke forbeholdt senga eller kvelden/natten...! Da er det jo rutine... Sex hvor som helst og når som helst man føler for det! Vel, nå har vi døra åpen, og ungenes behov for nærhet med mamma og pappa går først. Og ingen her har sagt at sex er forbeholdt senga eller natten. Men man gjør det heller ikke på dagen i stua når ungen på fire leker ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #27 Skrevet 22. september 2013 Nei takk! vil heller sove Anonymous poster hash: 5bc9f...55d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #28 Skrevet 22. september 2013 At babyen sover på samme rom, eller barn som kommer inn på rommet (noe som her i hus er totalt uakseptabelt at dem gjør - da skal det være viktig, og dem må banke på først og vente til vi kommer) er ingen unnskyldning synes jeg. Sex er ikke forbeholdt senga eller kvelden/natten...! Da er det jo rutine... Sex hvor som helst og når som helst man føler for det! Teit eller? Anonymous poster hash: 6bc0c...2bb
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #29 Skrevet 22. september 2013 At babyen sover på samme rom, eller barn som kommer inn på rommet (noe som her i hus er totalt uakseptabelt at dem gjør - da skal det være viktig, og dem må banke på først og vente til vi kommer) er ingen unnskyldning synes jeg. Sex er ikke forbeholdt senga eller kvelden/natten...! Da er det jo rutine... Sex hvor som helst og når som helst man føler for det! Så dere har sex foran ungene dere, uansett sted og tid på døgnet? Fordi dere absolutt skal ha sex akkuratt når dere føle for det? Spessielt! Anonymous poster hash: ec673...81b
♥ Ninja87 ♥ Skrevet 22. september 2013 #30 Skrevet 22. september 2013 hehe klart vi ikke har sex forran barna, eller andre! Men det er vel fint å kverulere Er barna ute, på besøk,på skolen eller i barnehagen, så kan vi godt så oss løs der vi føler for det. Barn skal ikke komme inn på foreldrenes rom etter leggetid med mindre det er noe viktig. Leggetid er leggetid. Her har vi faste rutiner og regler, som alle følger For all del, dere som vil dulle med barna og la dem styre showet - for så å ende opp med rimelig store barn som kommer å skal ligge i foreldrenes seng - kos dere med det! Vi har voksentid og kvalitetstid som kjærester. Sånn er det bare med den saken
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #31 Skrevet 22. september 2013 Ja, hver morgen og hver kveld. Ingen unnskyldning er god nok. Haha, kødda... Anonymous poster hash: 85a9f...b78
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #32 Skrevet 22. september 2013 Tenker tilbake da jeg var yngre og uten barn. Da var det sex hver dag, og gjerne 2-3 ganger pr.dag. Så kom barna, og selvsagt ikke så ofte. Etter nummer 4 var det likevel sex 3-4 ganger i uka. Men, etter nummer 5 har det liksom dabbet av.. Vil heller sover, så en gang i uka er bra Anonymous poster hash: caa1e...e67
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. september 2013 #33 Skrevet 22. september 2013 hehe klart vi ikke har sex forran barna, eller andre! Men det er vel fint å kverulere Er barna ute, på besøk,på skolen eller i barnehagen, så kan vi godt så oss løs der vi føler for det. Barn skal ikke komme inn på foreldrenes rom etter leggetid med mindre det er noe viktig. Leggetid er leggetid. Her har vi faste rutiner og regler, som alle følger For all del, dere som vil dulle med barna og la dem styre showet - for så å ende opp med rimelig store barn som kommer å skal ligge i foreldrenes seng - kos dere med det! Vi har voksentid og kvalitetstid som kjærester. Sånn er det bare med den saken Du vet at man kan ha voksentid og kjærestetid selv om barna får komme inn på rommet når de er redde på natta?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #34 Skrevet 22. september 2013 Ikke hatt sex så langt i 2013, og i 2012 ble det vel et par ganger. Lite behov. Anonymous poster hash: 2df81...bce
Helene7 Skrevet 22. september 2013 #35 Skrevet 22. september 2013 Vi har hatt hver dag i en periode nå. Har en ettåring, og nr to på gang. Husker fra sist når han ikke ville når han kjente babyen bevege seg, så jeg har kasta meg rundt så jeg kan få masse frem til det blir stopp
♥ Ninja87 ♥ Skrevet 22. september 2013 #36 Skrevet 22. september 2013 Barna her også er redde av og til, men de skal ikke opp i sengen med oss. Etter de er et par år så er de for store for det mener vi. Er de redde, så kommer de å banker på og en av oss blir med dem tilbake på rommet deres og trøster/koser der til de roer seg. Null problem. Det er vår måte å gjøre det på. Jeg sier ikke at det er det eneste rette og at dere gjør det feil. Alle familier har sin dynamikk. Jeg ytrer bare vår måte å gjøre ting på.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #37 Skrevet 22. september 2013 Langt ifra, hadde ikke vært meg i mot- men mannen er ikke akkurat lett å dra i gang.... Sukk... Anonymous poster hash: 99ade...a80
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #38 Skrevet 22. september 2013 Barna her også er redde av og til, men de skal ikke opp i sengen med oss. Etter de er et par år så er de for store for det mener vi. Er de redde, så kommer de å banker på og en av oss blir med dem tilbake på rommet deres og trøster/koser der til de roer seg. Null problem. Det er vår måte å gjøre det på. Jeg sier ikke at det er det eneste rette og at dere gjør det feil. Alle familier har sin dynamikk. Jeg ytrer bare vår måte å gjøre ting på. Du hørtes kald og bastant ut. Stakkars unger. Anonymous poster hash: 85a9f...b78
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. september 2013 #39 Skrevet 22. september 2013 (endret) Og vi velger det annerledes. Våre barn får komme inn til oss når de ønsker og trenger det, og trenger ikke banke på noe sted. Vi samsover også lenge. Vi greier likevel ha et hyppig og godt sexliv, og å være kjærester, selv om vi altså ikke har oss hver _eneste_ kveld. Endret 22. september 2013 av LillaGorilla♥♥
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #40 Skrevet 22. september 2013 Barna her også er redde av og til, men de skal ikke opp i sengen med oss. Etter de er et par år så er de for store for det mener vi. Er de redde, så kommer de å banker på og en av oss blir med dem tilbake på rommet deres og trøster/koser der til de roer seg. Null problem. Det er vår måte å gjøre det på. Jeg sier ikke at det er det eneste rette og at dere gjør det feil. Alle familier har sin dynamikk. Jeg ytrer bare vår måte å gjøre ting på. Stakkers unger som må ha audiens og invitasjon foir å få komme inn til foreldra om de er engstelige. Låser dere dei ute og da om det ikje passer? Fordi de vokksnes behov for å ha sex akkurat der de vil og når de vil er vikktigere enn unga? Sprøtt. Anonymous poster hash: ec673...81b
Gjest Julia1984 Skrevet 22. september 2013 #41 Skrevet 22. september 2013 hehe klart vi ikke har sex forran barna, eller andre! Men det er vel fint å kverulere Er barna ute, på besøk,på skolen eller i barnehagen, så kan vi godt så oss løs der vi føler for det. Barn skal ikke komme inn på foreldrenes rom etter leggetid med mindre det er noe viktig. Leggetid er leggetid. Her har vi faste rutiner og regler, som alle følger For all del, dere som vil dulle med barna og la dem styre showet - for så å ende opp med rimelig store barn som kommer å skal ligge i foreldrenes seng - kos dere med det! Vi har voksentid og kvalitetstid som kjærester. Sånn er det bare med den saken Er det viktig nok hvis et av barna dine har hatt mareritt eller har blitt syk??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #42 Skrevet 22. september 2013 Hehe, nei.. Anonymous poster hash: 33e1e...787
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #43 Skrevet 22. september 2013 Nei men hver gang vi sees vi bor ikke sammen da. Men det er bra det da! Anonymous poster hash: 2abac...3c8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #44 Skrevet 22. september 2013 Hver kveld, og flere ganger om dagen... Bare håpe det ikke blir mindre når nr 2 kommer Anonymous poster hash: 4993c...b44 Ja, flere ganger om dagen hver dag? I tillegg til hver kveld...? Spreke da! Anonymous poster hash: 2abac...3c8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #45 Skrevet 22. september 2013 Vi samsover med barna våre til de har vært ca 3 år. Om vi hadde behovet for sex ofte, eller når som helst så benyttet vi den gamle sengen som da stod på et disponibelt rom, stuen, gangen eller hvor det måtte passe tok en kjapp dusj og gikk å la oss. Nå er ungene store og sover på sine rom så nå er sengen "vår" igjen. Men om de blir redde eller har behov for nærhet er de første pri. Har sex ca 2-3 ganger i uken. Anonymous poster hash: 3252c...661
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #46 Skrevet 22. september 2013 Nei, en til to ganger i uka kanskje. I amme- og småbarnstiden kanskje en gang i mnd. Mister all lyst når jeg ammer, mannen synes det er helt greit for det tar seg opp når ammingen avtar, nettene blir lange og overskuddet kommer tilbake. Men det er bra da, folk er forskjellig når det kommer til amming og småbarnstiden! Anonymous poster hash: 2abac...3c8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #47 Skrevet 22. september 2013 Kun onsdagar og laurdagar. Og morsdag, sjølvsagt Hehe! Greit med faste dager da. Anonymous poster hash: 2abac...3c8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #48 Skrevet 22. september 2013 Nei takk! vil heller sove Anonymous poster hash: 5bc9f...55d Nei, takk.? Haha! Er du såå lat altså? Anonymous poster hash: 2abac...3c8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #49 Skrevet 22. september 2013 At babyen sover på samme rom, eller barn som kommer inn på rommet (noe som her i hus er totalt uakseptabelt at dem gjør - da skal det være viktig, og dem må banke på først og vente til vi kommer) er ingen unnskyldning synes jeg. Sex er ikke forbeholdt senga eller kvelden/natten...! Da er det jo rutine... Sex hvor som helst og når som helst man føler for det! Ja, men hvor gamle er barna da?! Siden de måtte banke på osv? Anonymous poster hash: 2abac...3c8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #50 Skrevet 22. september 2013 Nei, er du gal, det tror jeg ingen av oss hadde orket! Men vi har sex hver kveld vi faktisk har sjansen da- for akkurat nå har vi en mini i sengen ved siden av og ei på fire som har en tendens til å komme inn til oss hver gang vi legger oss. Og da begrenser det seg jo selv. Så da har vi oss hver gang hun IKKE gjør det, eller hun er hos besteforeldre på overnatting! Så sant, så sant! Men godt dere holder det i gang med to små barn... Anonymous poster hash: 2abac...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå