Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 *huske anonymknappen nå. Pleier vanligvis ikke å bruke den, men dette er så flaut* Vi har ganske nylig flyttet til et nytt nabolag og er i ferd med å bli kjent med naboer. Hyggelige folk på alle kanter. Nå i ettermiddag sov babyen og mannen og jeg så vårt snitt til en liten hyrdestund. Vi ble kanskje litt høylytte for midt i akten dundret det plutselig i veggen fra naboen. Fy, så pinlig! Vi har mye sex og er ikke mindre høylytte enn det vi var nå. Hva gjør jeg beste gang jeg treffer på naboen? Kan jo ikke si "beklager bråket på søndag, men samboeren min er helt rå i senga"!! Jeg vil helst late som ingenting og unngå dem så lenge som mulig. Tror dere at de kanskje glemmer det etterhvert, eller kommer vi bare til å bli kjent som "det nye paret som knuller hele tiden"? Herregud, jeg rødmer bare av å skrive om det! Anonymous poster hash: 8dd79...386
Musemorbr / Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Bytt soverom? Dere bor tydeligvis et sted det er superlytt. Hvis dere eier anbefaler jeg å etterisolere veggen, for å dempe lyden mer. Neste gang du ser naboen later du som ingenting. Om få dager er det glemt uansett, så lenge det ikke skjer igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Jeg ville ikke brydd meg. Jeg hadde latt som ingenting, og hadde naboen kommentert det, ville jeg svart med et smil. Men er enig med musemor, etterisoler veggen, eller bytt soverom. Anonymous poster hash: 2270e...763
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Synes ikke det er noe å være flau over og synes heller naboen skal vær litt flau som banker i veggen første gangen noe forstyrrer, men kanskje de mente det var greit at dere visste hvor lytt det er? :-) Anonymous poster hash: f9d73...4d4
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Jeg hadde ikke brydd meg, de er nok bare sjalu for at du har en mannsmot er god i senga;-) ta det med et smil:-) Anonymous poster hash: 77582...fc5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Rart å dundre i veggen av noe sånt midt på dagen... Men uansett, her er det også lytt, og vi "tar hensyn", mest for vår egen del, og demper oss av den grunn. Lukker vinduet også. Hadde følt meg blottet om noen skulle hørt akten. Men lat bare som ingenting ovenfor nabo. Anonymous poster hash: c0326...897
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Takk for svar skal snakke m.mannen om isolering! Jeg lurer veldig på om de har hørt oss og irritert seg lenge, bare ... Skal late som ingenting. Anonymous poster hash: 8dd79...386
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Bare lat som ingenting:-) Men jeg kan med hånden på hjertet si at naboen mest samsynligvis ikke glemmer det:-p husker selv veldig godt når våre gamle naboer holdt på. Jeg hadde barselbesøk og senga deres knirka noe jævlig og hu stønna høyt:-p det kommer jeg aldri til å glemme!!:-D Anonymous poster hash: 9d8a9...5fd
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Ang. det at de banket i veggen, kunne jo være fordi de har barn som hørte/kunne hørt det? Anonymous poster hash: 2270e...763
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Om det er veldig lytt og de hørte ganske godt hva dere drev med, så skjønner jeg jo egentlig at de banka i veggen for å si fra.. det kan jo fort bli sjenerende for andre Husker selv da jeg bodde hos min tidligere kjæreste og kompisen hans og kompisen hans hadde besøk av ei dame.. De hadde sex flere ganger i døgnet og dama lagde myyye lyd. Føltes ikke greit når vi hadde besøk av mine foreldre og de lå å hylte i etasjen over altså Når det er sagt så går det nok helt fint om det ikke skjer til stadighet Har selv glemt å lukket vinduet der vi bodde før, etterfulgt av å plutselig høre ene naboen utenfor en sen kveld Jeg lata absolutt som ingenting da jeg så naboen Anonymous poster hash: b72d7...3ce
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 HI her: Jeg skjønner jo godt at de banket! Det er ikke gøy å høre på folk som har seg. Heldigvis er barna deres ganske store (tolv-tretten og søtten, tror jeg). Håper at det blir lenge til jeg treffer på dem!! Anonymous poster hash: 8dd79...386
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Huff skjønner godt at du er flau. Be mannen dempe seg litt neste gang er mitt råd. Det kan være like god nytelse uten at en må bråke så mye. Hadde vi bodd i rekkehus eller liknende hadde jeg aldri bråket. Jeg hadde uansett dempet meg om det var natt eller dag. Anonymous poster hash: d9ab3...04b
Brennheite Badeand Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Haha, pinlig ja.... Hva slags rom er det naboen har vegg i vegg med ditt soverom? Kanskje dere burde bytte rom hvis dere ikke kan dempe dere, tenk da litt over hva dom befinner seg på andre siden av veggen. Skjønner naboen din godt jeg. Pinlig å høre på slikt. Kanskje de har barn som hører, eller en gammel tante på teselskap
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Mamman til nurket?!!? Anonymous poster hash: 60bc0...883
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 Tror faktisk jeg hadde sagt "beklager,men vi ante ikke at det var så lytt i huset her" neste gang jeg møtte naboen jeg. De vil nok svare med et smil vil jeg tro. Anonymous poster hash: a5a16...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå