Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Er alt bare juks? Noen som vet dette sikkert?? Synes det er spennende og følge med på, men sitter å tenker "Dette er planlagt på forhånd, alt sammen!" Anonymous poster hash: befaf...605
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Jeg tror det er ekte. Ellers ville minst en av familiene som har vært med på innspilling (eller noen av dems bekjente) ha lekket dette til media og laget stor sak utav en av tv norges mest populære program. Anonymous poster hash: ceefa...dac
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Jeg tror det meste er reelle situasjoner, altså folk som er oppriktig redde for det som skjer i huset deres. Men, jeg tror noen av episodene er tull og tøys. F.eks tror jeg forrige episode med den puben/rockelokalet var bare tull. Ingenting av det de ansatte påstod skjedde der ble "plukket" opp av den synske. Jeg tror det bare var en enkel måte for puben å få pr på... Anonymous poster hash: 2e319...d36
MammantilNurket Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Som pappaen til Albert Åberg sa: " Spøkelse, spøkelse, gå din vei! Du finnes ikke, men det gjør jeg!"
B-real Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Kjenner 1 familie som var med der, og den episoden var hvertfall veldig sann, vet de hadde slitt lenge.
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Bestevennina var prod.leder der. Ja, alt er sant-ikke noe vas visst
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Har jobbet i produksjonen og alt er ikke helt ekte. De synske får lese brevene som kommer inn De har mye bakgrunnsinfo Anonymous poster hash: 98611...ac8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Kjenner 1 familie som var med der, og den episoden var hvertfall veldig sann, vet de hadde slitt lenge. Det gjør jeg og. 2 andre familier og som ikkje har godt den veien. Jeg sjølv har fått huset renset. Anonymous poster hash: a56c5...52f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Har jobbet i produksjonen og alt er ikke helt ekte. De synske får lese brevene som kommer inn De har mye bakgrunnsinfo Anonymous poster hash: 98611...ac8 Det er ikke sant. Har selv arbeidet rundt produksjon og dem får ikke lese noen brev. Anonymous poster hash: 009e9...812
Cat.68 Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Jeg er sikker på at alt er ekte.Er ingen som har noe å vinne på å jukse det til.
Honningmelon Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Jeg har også hørt at de synske leser brevene. Om det stemmer vet jeg ikke.
me_87 Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Sist handlet det om små nisser som var rundt i huset,da mistet programmet all troverdighet fra min side hvertfall!
Mrs Smith Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Har jobbet i produksjonen og alt er ikke helt ekte. De synske får lese brevene som kommer inn De har mye bakgrunnsinfo Anonymous poster hash: 98611...ac8 Oi !!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 Vi har vært med for noen sesonger tilbake! det eneste som ikke var ekte var klipp og lim inn falske "spøkelser" under innspillingen.. Anonymous poster hash: ebffc...895
PintSizedDictator Skrevet 22. september 2013 #16 Skrevet 22. september 2013 Jeg er sikker på at alt er ekte.Er ingen som har noe å vinne på å jukse det til. Umm jo, TVNorge har mye å vinne på det
Cat.68 Skrevet 22. september 2013 #17 Skrevet 22. september 2013 Jeg er sikker på at alt er ekte.Er ingen som har noe å vinne på å jukse det til. Umm jo, TVNorge har mye å vinne på det Hva da egentlig? Det er ikke akkurat heder og ære å få hvis noen sier de opplever, ser eller hører ting utover det vanlige. Hvorfor skulle noen villa være med på et slikt program hvis ikke fordelene vil være større en hånet man risikerer i etterhand?.Og de synske ville ikke risikert sitt omdømme for juks.
glalaksen Skrevet 22. september 2013 #18 Skrevet 22. september 2013 Eeehm de lager et helt program rundt det så de har alt å vinne på å jukse;) moneymoney..
skinnfilla Skrevet 22. september 2013 #19 Skrevet 22. september 2013 Nå har jeg frysninger ,hvert fall! Fytte hælvete!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #20 Skrevet 22. september 2013 Nå har jeg frysninger ,hvert fall! Fytte hælvete! Jaaa... Fy faen så ekkelt!! Anonymous poster hash: ebffc...895
Cat.68 Skrevet 22. september 2013 #21 Skrevet 22. september 2013 Eeehm de lager et helt program rundt det så de har alt å vinne på å jukse;) moneymoney.. Jada TVN har mye å vinne, men ikke de som vil ha hjelp eller de klarsynte.De har alt for mye å tape til å godta juks.
PintSizedDictator Skrevet 23. september 2013 #22 Skrevet 23. september 2013 Jeg er sikker på at alt er ekte.Er ingen som har noe å vinne på å jukse det til. Umm jo, TVNorge har mye å vinne på det Hva da egentlig? Det er ikke akkurat heder og ære å få hvis noen sier de opplever, ser eller hører ting utover det vanlige. Hvorfor skulle noen villa være med på et slikt program hvis ikke fordelene vil være større en hånet man risikerer i etterhand?.Og de synske ville ikke risikert sitt omdømme for juks. Høye seertall gir penger i kassa. Og "synske" har allerede et heller rufsete omdømme. Hvis de virkelig er synske, hvorfor kaster de bort tiden med å fjase rundt på Tv Norge når de virkelig kunne gjort nytte for seg?.Hvorfor har ingen funnet Madeleine Mcann? Hvorfor fant ingen "synske" Osama Binladen? Ingen synske advarte mot 22 juli. 11 september. Ingen av de fant Sigrid Giskegjærde etc. Jeg kunne holdt på i en evighet. Hvor er Therese som ble drept på Fjell for mange herrens år siden? Dette her blir som religion... "Du er ikke åpen for det, derfor opplever ikke du det." Hehe.
Cat.68 Skrevet 23. september 2013 #23 Skrevet 23. september 2013 Jeg er sikker på at alt er ekte.Er ingen som har noe å vinne på å jukse det til.Umm jo, TVNorge har mye å vinne på det Hva da egentlig? Det er ikke akkurat heder og ære å få hvis noen sier de opplever, ser eller hører ting utover det vanlige. Hvorfor skulle noen villa være med på et slikt program hvis ikke fordelene vil være større en hånet man risikerer i etterhand?.Og de synske ville ikke risikert sitt omdømme for juks. Høye seertall gir penger i kassa. Og "synske" har allerede et heller rufsete omdømme. Hvis de virkelig er synske, hvorfor kaster de bort tiden med å fjase rundt på Tv Norge når de virkelig kunne gjort nytte for seg?.Hvorfor har ingen funnet Madeleine Mcann? Hvorfor fant ingen "synske" Osama Binladen? Ingen synske advarte mot 22 juli. 11 september. Ingen av de fant Sigrid Giskegjærde etc. Jeg kunne holdt på i en evighet. Hvor er Therese som ble drept på Fjell for mange herrens år siden? Dette her blir som religion... "Du er ikke åpen for det, derfor opplever ikke du det." Hehe. Frynsete rykte? Dem som har fått hjelp av disse både gjennom media og privat er jo kjempetakknemmelige? Og jeg har ikke hørt noe frynsete om disse annet en av de.som ikke tror på slikt.Synes du er en smula arrogant overfor dem som lever i en annen virkelighet en din. Jeg aksepterer at du ikke klarer å tro på slikt, men ikke at du er med på å håne dem som gjør det. Du spør hvorfor ikke disse prøver seg på de store sakene, hva er det som sier at dem ikke prøver? Det du ikke ser ut til å skjønne er at slike evner er veldig forskjellige og man har forskjellige evner. Noen er best på fjernhealing mens andre må ha fysisk kontakt.Noen ser ånder tydlig noen føler dem.Andre igjen kan kommunisere med ånder mens nien bare kan ta inn innformasjon. Noen kan finne ting som er borte og noen kan se fremtid. Noen få har hele spekteret. At enkelte saker ikke blir løst av klarsynte er ikke fordi de ikke har evner, men fordi dem ikke blir tatt alvorlig eller det ligger for mye støy for å få et klart bilde. Det er ikke som å trykke på en bryter. Snåsamannen feks har funnet mangr savnede personer.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #24 Skrevet 23. september 2013 Jeg er sikker på at alt er ekte.Er ingen som har noe å vinne på å jukse det til.Ingen som har noe å vinne? Tuller du? De som lager programmet er jo ute etter å tjene penger. Uten juks ikke noe program, ikke noen penger. Såklart alt er juks. Anonymous poster hash: b810c...922
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #25 Skrevet 23. september 2013 Naive nordmenn som tror på alt de ser.... Tv-serier blir laget for å lage mest mulig tv. Dette innebærer at det er mye juks og fanteri. Bare se på tv-program fra Amerika, der er mye som er diktet opp og arrangert. Det samme gjelder mye som produserers i Norge. Anonymous poster hash: 8fee0...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå