*bikki* Skrevet 22. september 2013 #1 Del Skrevet 22. september 2013 Begynner å planlegge hva hun kan ønske seg så jeg vet noe å si når familie begynner å spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 22. september 2013 #2 Del Skrevet 22. september 2013 Ullklær, duplo, bøker, dukkevogn, gyngehest, votter er ting som står på vår liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilruge Skrevet 24. september 2013 #3 Del Skrevet 24. september 2013 Vår jente på to leker for tiden mest med duplo, Brio-togbane og lekekjøkken i tillegg til bøker. Lekekjøkkenet har vært veldig populært når hun får besøk av jevnaldrende også, så det kan være et tips om dere ikke har det. Tenker også at dette vil kunne være populært i noen år til (litt kjedelig med leker som de vokser alt for fort i fra). Jeg tror vi kommer til å ønske bøker, klær (ull), dukkeklær (de stakkars to dukkene er klesløse :-)), flere skinner til togbanen og mer duplo. Kanskje også kjelke eller rattakebrett. Vi brukte "babyakebrett" i fjor, og tenker at hun er for stor for det i år. Hun har også begynt å avansere på puslespill, og vokst litt i fra de enkleste, så det kan vi også ønske for henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 26. september 2013 #4 Del Skrevet 26. september 2013 Lekekjøkken! Vesla fikk ifjor, og da var hun 20 mnd. Jeg la merke til at hun lekte mye med lekekjøkkenet i bhg, og hun leker med det daglig! Til jul har jeg derfor tenkt å ønske flere matvarer, for det har hun ikke så mye av. Ellers har hun selv sagt at hun ønsker seg en ny dukke, og med det litt dukkeutstyr som bleier, klær osv. Et godt tips er å høre med bhg om hva hun viser stor interesse for der i tilfelle det er noe dere ikke har hjemme, det gjorde jeg Ellers har hun selv sagt at vi kan gå i lekebutikken sammen, så kan hun vise hva hun har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå