Gå til innhold

Dere som har vår babyer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere høstdress eller vinterdress til barna det første året? Er 7 år siden sist vårbarn... Men er 3. mann så drar mer rundt på ting enn med 1. Har fleecedresser, men tenker mer på vindtett..

Anonymous poster hash: 54da2...5f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke den som påpeker skrivefeil, men nå trodde jeg faktisk jeg skulle lese et innlegg om en som hadde mistet barna sine til barnehjem og skulle skrive til de som nå hadde barna:p 

Skrevet

Kjøpte vinterdress til forrige vinter til lisja som er født i mars, brukte den svært lite. Berre til turar i bæremeisen (men ser ikkje heilt at vi hadde kunna tatt dei turane utan dressen).

Ein ting gjorde vi "feil", vi kjøpte str 80 då vi gjekk blindt etter str/alder-skjema. Ho kunne knapt bevege seg i den fordi den vart for stor. 80 er det ho brukar i yttertøy no. På ei anna side hadde ho ikkje mykje behov for å bevege seg i bæremeisen. .

Skrevet

Vårt aprilbarn syntes det var veldig gøy på akebrett den første vinteren. Hadde ikke gått uten dress.

Anonymous poster hash: 2d9d3...dc2

Skrevet

Jeg er ikke den som påpeker skrivefeil, men nå trodde jeg faktisk jeg skulle lese et innlegg om en som hadde mistet barna sine til barnehjem og skulle skrive til de som nå hadde barna:p

Er jo ingen skrivefeil i det innlegget? Du kan da ikke straffe HI for at du har litt tungt for det?

Anonymous poster hash: 37eee...83b

Skrevet

Hadde dere høstdress eller vinterdress til barna det første året? Er 7 år siden sist vårbarn... Men er 3. mann så drar mer rundt på ting enn med 1. Har fleecedresser, men tenker mer på vindtett..Anonymous poster hash: 54da2...5f5

Jeg har jente født i begynnelsen av mai og vi hadde begge deler. Hadde reima vinterdress i str.68 (stooor i str) og reima vårdress i str.74. Brukte begge deler masse :)

Skrevet

Er jo ingen skrivefeil i det innlegget? Du kan da ikke straffe HI for at du har litt tungt for det?

Ho sikta nok til overskrifta..
Skrevet

Tusen takk for svar :) Ser den med akebrett ja.. Så da må vi nok ha en dress.. Minsten her er også født i april så da kan han nok sitte til juletider.. :) Hi

Skrevet

Ho sikta nok til overskrifta..

Ja jeg mente overskriften. Og jeg er ikke akkurat fan av de som pirker på skrivefeil her inne, og det var ikke stygt ment. Men noen ganger er det litt artig hvordan en enkel skrivefeil kan gjøre en setning HELT annerledes og skape misforståelser. Var ikke ment som kritikk for skrivefeilen, syntes bare det var artig.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Ser den med akebrett ja.. Så da må vi nok ha en dress.. Minsten her er også født i april så da kan han nok sitte til juletider.. :) Hi

Babyakebrett er stas :-) Min erfaring var at barnet uansett ikke orket ake så lenge, så det er ikke nødvendig med en helt ny dress av varmeste og dyreste sort. Vi hadde en arvedress som holdt i massevis.

Anonymous poster hash: 2d9d3...dc2

Skrevet

Minstemor her er april barn. Hadde begge delene til henne, som nevnt før, morro å sitte på akebrett:-)

Nå ble ikke vinterdressen mye brukt, men god å ha de gangene hun brukte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...