Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Hei. Vi har fått oss en katt. Den har gått alene med mor på en låve i to mnd siden eier flyttet og ikke kunne ta de med seg. Den var 12uker når mor og kattungen gikk ute hele tiden. Eier var oppom å ga de mat. Men etter en stund var mor borte og denne gikk alene. Den har vært veldig klengete og kontaktsøkende. Men nekter å være ute. Livredd om vi prøver. Mulig den tror vi skal reise fra den... I starten mjauet den når den var alene om vi kun var på do e.l. Ville ikke være alene. Nå går det fint. Lurer på om det er vanlig de er alene et par dager..? Syns det er litt lenge, men har noen som kan innom og se til den og passe på mat. Den er jo alene når vi er på jobb. Anonymous poster hash: f50b0...e66
Gjest cd0da Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Ser ikke noe problem med det så lenge noen kommer innom for å ta kattedoen og gi mat
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Trenger kanskje ikke ta kattedoen for kun en helg..? Anonymous poster hash: f50b0...e66
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Jeg ville ikke gjort det. Ville ikke reist bort eller ville ikke tatt kattedoen..? Hva gjør dere som har katt? Anonymous poster hash: f50b0...e66
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Vi kan fint reise fra vår katt i flere dager. Hun er ute i dagevis av gangen uansett. Vi setter opp ett vindu bak huset og har på alarmen, så kan hun gå inn og ut som hun vil Vet ikke om jeg ville dratt fra en kattunge da :/ Anonymous poster hash: 1e11a...c5b
Honningmelon Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Vi fikk brått en kattunge i sommer. Skulle da på ferie i en uke etter vi fikk den. Min mor og svigerfar var innom hver dag for å kose litt å passe på så hun fikk mat og vann. Gikk helt fint.
mamma_bergen Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Jeg ville ikke gjort det.Ville ikke reist bort eller ville ikke tatt kattedoen..? Hva gjør dere som har katt? Anonymous poster hash: f50b0...e66 Jeg ville ikke reist fra den..
mamma_bergen Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Trenger kanskje ikke ta kattedoen for kun en helg..? Anonymous poster hash: f50b0...e66 Kassen bør vel strengt tatt bli tatt hver dag..Om doen er udelikat finner de andre plasser
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Hvis du har noen som kommer og ser til katten, så går det sikkert fint. Vår katt har kattesand fra dyrebutikken, litt dyrt men det lukter ingenting og trenger ikke byttes veldig ofte, kunne lett hatt samme sand for en helg. Anonymous poster hash: e0c07...4fd
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Jeg syntes en helg er lenge for en kattunge. Du burde ihvertall få noen til å komme å se etter den, så den får litt oppmerksomhet og lek. Kassen bør også renses hver dag, og katten bør få friskt vann. Anonymous poster hash: ff0e8...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå