Gå til innhold

Privat ul i Ålesund?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tone Jareid på Frisksenteret på Moa er knallflink. Kostet ca 900 mener jeg å huske.

Ellers kan du nok få tatt ul på MR-klinikken også. Ligger på Moa, ved Daaeskogen.

Anonymous poster hash: 44d0a...baf

Tusen takk! Nå har jeg sendt mail til begge og håper jeg får time. Jeg har ikke hatt noen plager, er bare så utålmodig.  :rolleyes:  Har du vært på noen av plassene forresten?

Anonymous poster hash: d6873...60d

Ja, Tone Jareid er min faste gynekolog. Var på tidlig ul der. Jeg var veldig utålmodig og ville se den lille. Hun er utrolig behagelig og koselig, og har rykte på seg for å være dyktig:-)

Var på MR-klinikken på MR, men ikke hatt ul der.

Så spennende da:-) Masse lykke til:-) Herlig følelse å få se babyen:-)

Anonymous poster hash: 44d0a...baf

Tone Jareld er kjempehyggelig! :) Hun er min gynekolog også, har hatt mye oppfølging hos henne for å bli gravid.

MR-klinikken svarer aldri på e-post, bare så du er advart. Har ei venninne som har vært på 3D-ultralyd der, men det var ikke en sånn kjempefin opplevelse synes hun.

Medi 3 er veldig flinke og hyggelige, men har ofte lang ventetid.

Anonymous poster hash: 00c98...7bc

Da satser jeg på at jeg får time på Frisksenteret! Har sendt mail, håper ikke de har veldig lang venteliste? Noen erfaringer med det? Håper i allefall jeg får time i god tid før ordinær ul, hvis ikke er det jo ikke noen vits i å bruke masse penger på det tenker jeg...  :)

Annonse

Jeg har vært på mr klinikken:-D er veldig fornøyd med det der:) hun som tar undersøkelsen er jordmor, så jeg føler hun vet veldig godt det meste, og hun sjekker alt. Tror du kan få time ganske så jevnt:-:-) vanlig ul er 1000kr og 3d er 1200:-)

Jeg var med Dr. Sviggum på på Medi 3. Han var veldig hyggelig og flink. Jeg var den i uke 12 og betalte ca 750kr og da fikk jeg vanlige og 3d bilder.

Men som nevnt over, det var lang ventetid... Så ring og book tidlig.

Endret av SuBuuuuu

Jeg fikk time med en gang på Frisksenteret og dro dit. Hadde en kjempefin opplevelse, både jeg og samboer. Og det var helt spesielt og se den lille babyen vår for første gang :-) Takk for alle tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...