Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Er man smertefri når man ligger helt i ro, eller er smertene konstante? Anonymous poster hash: f2e7b...e9b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Det kommer an på...Hos meg var de konstante... Anonymous poster hash: 2baa5...278
HvittHus Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Jeg var aldri helt smertefri, men hadde det relativt greit i en spesiell stilling hvor vinkelen tok litt av trykket på nerven og prolapset.
beibilykke Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Kommer an på ja. Hos meg og var det ganske konstant.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Jeg var aldri helt smertefri, men hadde det relativt greit i en spesiell stilling hvor vinkelen tok litt av trykket på nerven og prolapset. Prolaps og ischias trenger ikke være det samme. Men prolaps gir som regel ischiassmerter. Men også høy spenning i f.eks. deler av setemuskulaturen kan gi trykk på nerven og gi ischialgi, smerter i ischiasnerven. Men ellers varierer det hvor mye smerter man har og om man evt får smertelindring i enkelte stillinger. Ikke godt uansett Anonymous poster hash: 1dd3d...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå