Gå til innhold

Endelig ferdig å amme!!! For alltid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nr 1 ammet i 6 mndr

Nr 2 ammet i 9 mndr

Nr 3 ammet i 33 mndr. Og vi er endelig ferdige. Hurra. Kroppen min er min igjen!!

Anonymous poster hash: 6af01...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he! :) Jeg ammet første i 24 mnd og er på mnd 17 med andre. Skjønner at du er lettet. ;)

Anonymous poster hash: 1c758...3ff

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle bli ferdig. Ikke bare bare å avvene når man er alene med et barn som er mye sykt og omtrent tok kun morsmelken i perioder.

Skrevet

jeg elsket de fine stundene med amming. og vissheten at, tross evt all sykdom, så skal de ha i det minste pupp. Pupp var løsning på alt! og jeg savner det nå!

Skrevet

Gratulerer! Du gjorde en super jobb med alle tre barna! hurra for deg! :DDD

Skrevet

Er enda nokre veker til minsta kjem, og eg gledar meg allereie til å vere ferdig. Kanskje har eg like flaks denne gongen, lisja ville ikkje ha lenger enn 8 mnd.

Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig å amme, og det er fantastisk å gi jenta mi den store gleden :) nå er hun 13 mnd, og jeg må slutte slik at vi kan prøve på nr to.

Anonymous poster hash: f75f5...3c1

Skrevet

Gratulerer! Du gjorde en super jobb med alle tre barna! hurra for deg! :DDD

...er nok knapt en dobbel-D igjen etter et slikt ammemaraton ;-) Men all respekt til deg Hi, jeg holdt i 2 mnd jeg, og det var ikke fordi jeg var redd for puppene, altså :-)

Anonymous poster hash: 31f12...661

Skrevet

Gratulerer!! Ser fram til å bli ferdig jeg og. Første sluttet selv 10 mnd gammel, og nå er minsta 8 mnd. Virker ikke som om hun har planer om å slutte med det første, da hun foretrekker puppen fremfor alt annet. Men så lenge hun koser seg så gjør jeg også det :)

Men 33 mnd blir uaktuelt!! ;)

Skrevet

Si ikkje ferdig for alt kan skje.

Anonymous poster hash: 74330...30b

Skrevet

Uff, jeg skal akkurat i gang med tredje runde og gleder meg ikke! Regner med å holde på like lenge som med nr 2, til ca 8 mnd. Forhåpentligvis ikke lenger...

Anonymous poster hash: 61025...7d3

Skrevet

Uff, jeg skal akkurat i gang med tredje runde og gleder meg ikke! Regner med å holde på like lenge som med nr 2, til ca 8 mnd. Forhåpentligvis ikke lenger...

Anonymous poster hash: 61025...7d3

Jeg syntes det var helt greit fram til han bikket 2 år og 4 mndr. Han begynte å mase om pupp utenom kvelden, våkne på natta og brøle etter pupp, og la etter hvert til seg en merkelig sugeteknikk. Babyammingen var bare kos.

Nå sa jeg at jeg hadde vondt i puppen og skar smertegrimaser hvis han fikk orøve, og det godtok han. Han ville ikke gjøre mamma vondt.

Skrevet

Si ikkje ferdig for alt kan skje.

Anonymous poster hash: 74330...30b

Åh jo. Etter 3 barn som alle har slitt med helsa i 2-3 år og en nå kronisk syk mann, så er jeg ferdig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...