Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Er 4mnd gravid,jeg og samboer jobber fulltid begge to og denne helga har vi vært på farten i går.I helga har jeg laget frokost,lunsj og middag og i dag startet jeg med husarbeidet.Holdt på en time mens han lå/ligger fortsatt på sofaen..Spør om han kan hjelpe til og får som svar:du er født til det jeg er mann...Vært sammen i 2,5år og han er så lat...hvordan få han til å hjelpe meg litt?kun hvis han skal på jobb eller på byen at han går ut døra ellers så ligger han på sofaen.. Anonymous poster hash: 761d3...601
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Seriøst?? Svarte han det i fullt alvor??? Hvis det ikke var en fleip og at han rett etterpå hoppet ut av sofaen og begynte å gjøre sin del av husarbeidet - da hadde jeg faktisk sagt at han fikk finne seg et annet sted å bo. Som gravid har du mer enn nok med å forberede deg på det barnet du snart skal få. Du trenger ikke være barn til en voksen baby. Full skjerpings på mannen, ellers så hadde jeg heller blitt alenemor. Ikke snakk om at jeg hadde giddet å være gratisk hushjelp og tjener for en umoden, respektløs og utnyttende drittunge.... Herlighet, du kan da ikke seriøst finne deg i at han oppfører seg slik!?!?! Tipset mitt er å gi ham et ultimatum - enten så snur han helt om og gjør sin del av ansvaret i deres felles hjem uten at du må mase på ham, ellers så får han belage seg på å bli singel. Han skal bli pappa om fem måneder - da er det pinadø på tide å begynne å oppføre seg som en voksen mann!!! Anonymous poster hash: 1d0c7...c0a
Marsipanmor Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Du får bare sette hardt mot hardt og kreve at han gjør sin del.. Dere har sikkert helt annerledes preferanser for hvordan dere vil at hjemmet deres skal være, men dere kan nok uansett lage avtaler om hvem som skal ta hva av husarbeid.. Du kommer til å bli utslitt hvis han ikke gjør noe i huset.. huff.. du får si til han at hvis han ikke gjør det får han be moren sin komme å gjøre det.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå