Gå til innhold

hvordan følger dere med på syklusen?:-)

Anbefalte innlegg

De fleste her inne er jo opptatt av el, forventet mens, symptomer osv osv. Så hvordan følger dere med på alt dette? Husker dere på alt av tidspunkter, symptomer osv uten hjelpemidler? Bruker dere en app på tlf? Evt hvilken? Eller skriver dere ned i ei bok/papir osv?

Selv bruker jeg appen my calendar og er ikke helt sikker på om jeg er fornøyd med den..

så damer, hvis dere noterer, hvordan gjør dere det?:-)

Fortsetter under...

Jeg bruker 3 apper, hehe.. Mest for moroskyld, de er jo omtrent like. Periodtracker kan man logføre med hjerter hvilke dager man hadde sex. Libress sin app har nedtelling til mens og eggløsning. Womanlog er ikke så veldig spesiell, så den er jeg ikke inne på så ofte:-)

Jeg bruker 3 apper, hehe.. Mest for moroskyld, de er jo omtrent like. Periodtracker kan man logføre med hjerter hvilke dager man hadde sex. Libress sin app har nedtelling til mens og eggløsning. Womanlog er ikke så veldig spesiell, så den er jeg ikke inne på så ofte:-)

Det med de hjertene kan man på my calendar også:-p utrolig kjekt egentlig;-)

Annonse

Jeg har en kalender ( i papirform) hvor jeg skriver på mensen, forventet eggløsning, forventet neste mens, symptomer, når vi har sex, utflod..... skriver på det meste som skjer med kroppen og etter noen måneder nå kan jeg bruke den litt til å se et mønster i syklusen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...