Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Når de var nyfødte? Tenker da på butikk, cafe og lignende hilsen førstegangs;) Anonymous poster hash: 4b7cc...630
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Var ute og gikk første dag jeg kom hjem. Var på butikken også - man må man jo ha:) Følte absolutt ikke for å gå på kafe den aller første tiden; såre bryster, melkespreng, gråtende baby, barseltårer osv) Anonymous poster hash: ecc45...ff9
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Gå tur med vogn, butikken o.l. var vi i samme uke som vi kom hjem fra sykehuset. Cafe, kjøpesenter o.l. er jeg uhyre sjelden på når jeg ikke har baby og så ingen grunn til å trappe opp på sånt med en baby på slep Anonymous poster hash: 2203d...2d4
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 første gang med sønnen: nesten 4 mnd (jeg hadde mistet veldig mye blod, så det tok meg 6 mnd å oppnå funksjonell energi!) Mens med jenta, så var vi på butikken en tur når hun var ca 26 timer "gammel"
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Gå tur med vogn, butikken o.l. var vi i samme uke som vi kom hjem fra sykehuset. Cafe, kjøpesenter o.l. er jeg uhyre sjelden på når jeg ikke har baby og så ingen grunn til å trappe opp på sånt med en baby på slep Anonymous poster hash: 2203d...2d4 synes det ser så koselig ut jeg da er jo så mange som er det , men vanskelig å si hvor gamle deres små er! Anonymous poster hash: 4b7cc...630
Bustetroll Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Dro ut samme dag jeg kom hjem. Første trilletur til butikken, som er ca 20 minutter å gå.Dagen etter dro jeg i 50 'års lag med kollektivtrafikk i 1 time hver vei. Var litt redd for at hun skulle hyle på bussen, men hun bare sov
Elsker livet Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Det har variert litt, men har levd som normalt ett par dager etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Butikk o.l. var raskt etter fødsel. Men, mini hadde ikke så god tålmodighet til cafe o.l. så det var ikke noe jeg prioriterte. Dessuten føler man seg jo ofte ikke så fresh,med melkespreng, renselse osv. Jeg syns det var veldig deilig med joggebukse i sofaen Anonymous poster hash: eb491...05b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Vel. Vi var rett innom senteret med storebror så han fikk velge seg ut en storebrorgave like etter vi kom fra sykehuset. Jeg reiste hjem når babyen var 12 timer, så jeg antar at hun var ca 15 timer ved første tur innom senteret. Jeg føler for å legge til at det var en veldig kjapp og målrettet tur :-) Dagen etter gikk vi trilletur i nydelig vær. Anonymous poster hash: 70e4a...a4b
Gjest meg&mini Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Dagen vi kom hjem fra sykehuset.. Gikk en tur, var på butikken og på besøk hos besteforeldre på kvelden:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Jeg var på sykehuset i ca 6 timer, så dro vi hjem. Var på stranda dagen etter, og byen dagen etter der. Han var på tusenfryd når han var noen uker ;-)
Fae Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Husker jeg ville gå ut på tur med sønnen min da han var 6 dager gammel. Var en fin aprildag. Vi lå fortsatt på sykehuset etter fødsel pga at jeg hadde infeksjon. Hadde forhørt meg med pleier dagen før som sa at det var greit og min mor kom med barnevogn. Vi var klar til å gå ut da en annen pleier kom innom og tok sønnen min opp av vognen og tilbake i den plastsengen. Fikk klar beskjed om at jeg ikke måtte finne på å ta en så liten baby utendørs. Han var over 4 kilo og frisk. Hun tok ham faktisk med seg inn på vaktrommet. Jeg fikk beskjed om at om jeg ville ha en tur måtte jeg gå ut uten baby. Herregud hvor jeg gråt. Jeg hadde gledet meg sånn til å få trille litt. Endte opp med at jeg ikke turte å gå på trilletur før gutten var 6 uker. Jeg følte meg dum som i det hele tatt vurderte det. I ettertid vet jeg at de fleste er ute første uken.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Gikk tur til butikken da hun var 3 dager gammel. Var også på stranda og på besøk hos venner ganske tidlig etter fødsel. Anonymous poster hash: 4c33d...4fe
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Husker jeg ville gå ut på tur med sønnen min da han var 6 dager gammel. Var en fin aprildag. Vi lå fortsatt på sykehuset etter fødsel pga at jeg hadde infeksjon. Hadde forhørt meg med pleier dagen før som sa at det var greit og min mor kom med barnevogn. Vi var klar til å gå ut da en annen pleier kom innom og tok sønnen min opp av vognen og tilbake i den plastsengen. Fikk klar beskjed om at jeg ikke måtte finne på å ta en så liten baby utendørs. Han var over 4 kilo og frisk. Hun tok ham faktisk med seg inn på vaktrommet. Jeg fikk beskjed om at om jeg ville ha en tur måtte jeg gå ut uten baby. Herregud hvor jeg gråt. Jeg hadde gledet meg sånn til å få trille litt. Endte opp med at jeg ikke turte å gå på trilletur før gutten var 6 uker. Jeg følte meg dum som i det hele tatt vurderte det. I ettertid vet jeg at de fleste er ute første uken. Grrrrrrrrrrr.... Da hadde jeg nok spurt dama om det var mitt eller hennes barn. Faders kvinnfolk!
Modesty Blaise. Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 Hun er 3 uker nå, og hittil så har vi ikke vært inne en hel dag etter vi kom hjem fra sykehuset når hun var to dager... Hun har allerede vært to turer på hytta, vi har vært i byen å tuslet, og hun var en hel uke første gangen hun var med oss ut for å spise. Hun er med på det meste hele tiden, det er bare å tilrettelegge litt så går det fint. (Og akkurat nå sitter vi å ammer på en rasteplass langs veien på vei hjem fra hytta.... )
Gjest cd0da Skrevet 22. september 2013 #16 Skrevet 22. september 2013 Dro på kjøpesenteret dagen vi kom hjem Var så ivrig etter å trille ho i vogna så jeg klarte ikke vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå