Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Litt usikker på når vi bør gå til innkjøp av vinterskoene. Bør jo vente til de har kommet inn i butikkene, og helst ikke samtidig med når alle andre kjøper vintersko så det er veldig utplukket (typisk etter den første kalde uken på høsten), men heller ikke så tidlig at de rekker å vokse en skostørrelse før de blir brukt. Bor i Trøndelag og har hatt en mild høst så langt, men nå har gradestokken begynt å nærme seg ca 5 grader på det kaldeste på morgenkvisten. Når kjøper dere vinterskoene? Anonymous poster hash: d29b5...6e5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 7. oktober. Anonymous poster hash: 73219...647
Bumblebeee Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Her ser jeg det an. Bor på våteste vestlandet og det går mest i cherrox/dockboots. Men blir det tørre kalde dager får jeg vurdere vintersko. I fjor brukte minstemann kun cherrox. Eldste hadde vintersko, men de ble knapt brukt. I slaps funker cherrox bedre.
Edelweis Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 bor i trøndelag vi også og har som du sier hatt en veldig fin høst så langt. enda er det ikke behov for vintersko men vi har kjøpt dem. bestillte på ecco.no. jeg har bekkenløsning så jeg orker ikke tråle byen for å finne de rette skoa, derfor ble det internett i år. og jentene fikk velge sko selv. har tidligere vært veldig fornøyd med ecco også da. nå bruker barna timberland sko. litt tykke joggesko eller støvler. sånn ut i oktober tar vi vel fram dockboots i stedet for støvler, men støvlene funker fint med ullsokker i en stund til. =)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Takk for svar, damer Anonymous poster hash: d29b5...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå