Gå til innhold

Misbruk av barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser om seksuelt misbruk av barn, reagerer jeg så voldsomt. Jeg blir så sint og føler en intens sorg ovenfor de barna det gjelder.

Leste for eks. den artikkelen i vg, og ønsker jeg ikke hadde gjort det. Det brenner seg fast hos meg, og jeg ser for meg de stakkars, stakkars barna! Og ikke minst blir jeg eitrende sint når de som skal beskytte våre barn gjør et minst like stort svik, og bestemmer at barna må bo hos overgriperen. Helt hinsides sinnsykt!

Overgrep av barn er verdens største ondskap, og det blør i hjertet mitt hver eneste gang jeg hører eller leser om det! Jeg skulle ønske jeg kunne redde hver og en av alle barn i verden som opplever dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er når jeg leser slikt at jeg faktisk klarer å tro at jeg er i stand til å drepe. Stakkars, stakkars barn.

Anonymous poster hash: 2e5a9...683
Skrevet

Den artikkelen i vg var helt grusom.

Det er helt ufattelig at et land som Norge kan ha så svakt rettssystem for barna våre.

Anonymous poster hash: 103f5...210

Skrevet

Enig med dere! Jeg blir så forbanna bare ved tanken på at noen kan skade et barn! Er redd for hva jeg hadde gjort hadde noen gjort dette med mine barn!!! Mot andre barn også, men har bare et ekstremt beskyttelsesbehov når det gjelder de (tipper dere føler det samme med deres barn:p)

Anonymous poster hash: 1f852...34b

Skrevet

Hvilken artikkel? :/ :/ 

Anonymous poster hash: e4337...4ba
Skrevet

I VG helg/på nett, hele artikkelen er lagt ut i en annen tråd (man trenger pluss-medlemskap for å lese på vg.no evt).

Anonymous poster hash: d6c06...18f

Skrevet

Om det er klare bevis - skyt overgriperen! En kule eller to skal jeg spandere! Fengselsopphold i gode fengsler 2-3 usle år vil jeg ikke spandere på dem!

Ofrene lever med dette hele livet... grusomt!

Skrevet

Det er i snitt ett barn i hver skoleklasse som utsettes for overgrep. Det er vanligere enn vi tror. :(

Anonymous poster hash: 02a83...24a
Skrevet

Signerer!!! Har noen link til tråden med artikkelen?

Anonymous poster hash: f3474...177

Skrevet

Greide ikke å trykke på artikkelen engang. Vet at det er så viktig at vi voksne vet noe om dette, men etter at jeg fikk barn selv så greier jeg ikke å lese om det.

Anonymous poster hash: cdb49...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...