Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Sånn med kapsler. Dolce gusto eller Tassimo. Jeg drikker ikke vanlig kaffe selv, så skal ha til besøk. Men drikker kaffe latte, kakao, litt chai-te.. Hvilken burde jeg velge? Anonymous poster hash: 4ede3...288
Appelsinpiken Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Synes dolce gusto er forferdelig, men liker veldig godt tassimoen vi har på hytta
It's all about me Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Den beste kaffen har Nespresso, den ligger flere mil forran alle de andre. Kjøper du Lattisima lager den også latte og capuchino. Der bruker jeg også melkedelen til å lage kakao ved å helle den over sjokoladebiter. Men skal du også ha te er det dolce gusto som gjelder.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Jeg er ikke fornøyd med Tassimo. Synes det er en ekkel bismak på all drikke. Har hatt Senseo før, og den var jeg heller ikke fornøyd med. Ønsker meg Nespresso. Anonymous poster hash: 6048c...12b
Første_Gang Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Helt klart Nespresso sin maskin. Kaffen er veldig god og du kan jo bare stime melken på den måten du vil ha den (var/kald mye/lite skum) så har du til det du har lyst på
Appelsinpiken Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Nespresso lager overlegen kaffe, men det hjelper vel ikke hi når hun ikke drikker kaffe selv... Så da synes jeg tassimo er det beste alternativet, den er iallfall bedre enn dolce gusto. Senseo har jeg ikke prøvd
Første_Gang Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Fikk ikke med meg *ikke jeg (rødme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå