Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 At man er gravid? Og eventuelt når?? Uff gruer meg veeeeldig, da dette blir 4 mann og ingen ville trodd jeg skulle ha et barn til. De tror nok at jeg var " stabil" i jobben min, og nå må jeg fortelle at jeg er gravid.. Gruer meg, trenger noen råd og et spark bak her fra dere.,,, er 10 uker på vei nå Anonymous poster hash: 15ed1...d46
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Jeg er førstegangs og gruer meg til å si dette på jobb (fordi jeg blir alenemor).. Jeg har bestemt meg for å fortelle det til sjefen min etter ul i uke 18.. Anonymous poster hash: af941...312
Første_Gang Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Jeg tok bare sjefen til side og sa det som det var at jeg er gravid og i uke ... Det kommer til og gå bedre enn du har sett for deg, vi jenter er flinke til og lage problemer for oss selv. Du kommer nok bare til og få et stort gratulerer tilbake Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Gruet meg så mye til å fortelle på jobb at jeg var gravid at jeg ikke fikk sove på natta i flere uker i forkant. Lå bare å tenkte på alle de værst tenkelige scenarioene. Da jeg omsider manna meg opp til å si det, sa jeg til sjefen "jeg må snakke med deg", hun ble nervøs.. Så sa jeg "jeg er gravid". Første reaksjonen var "å takk Gud, var det bare det? Trodde du skulle si opp" nå når vi planlegger en til har jeg allerede snakket med henne på forhånd at vi ønsker et barn til, så nå gruer jeg meg ikke i det hele tatt til å si det.. Lykke til, det går nok bra! Anonymous poster hash: 39422...aa0
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 At man er gravid? Og eventuelt når?? Uff gruer meg veeeeldig, da dette blir 4 mann og ingen ville trodd jeg skulle ha et barn til. De tror nok at jeg var " stabil" i jobben min, og nå må jeg fortelle at jeg er gravid.. Gruer meg, trenger noen råd og et spark bak her fra dere.,,, er 10 uker på vei nå Anonymous poster hash: 15ed1...d46 Hvorfor skulle ingen tro at du ville ha et barn til? Det går nok fint Du må bare hoppe i det og si det som det er. Jeg vet ikke om jeg ville ventet så lenge siden du gruer deg Anonymous poster hash: 8148b...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå