Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Og babyen er bare 2 måneder. Jeg er lei fordi: -Det er vanskelig å kan dra noe sted fordi jeg ikke får til ammingen offentlig. Babyen blir urolig og jeg får ikke til utdrivningsrefleksen ute blant folk. Jeg får heller ikke pumpet ut noe melk sånn at jeg kan gi på flaske. - Jeg kan ikke slanke meg så lenge jeg ammer. Og jeg trenger virkelig å gå ned i vekt. Spiser jeg et gram for lite forsvinner melken. Og jeg er av den typen som ikke går ned i vekt av ammingen, snarere stikk motsatt. Må legge til at jeg spiser helt normalt, men jeg kan altså ikke spise for lite, for da har jeg brått tomme pupper. -Jeg vet aldri hvor mye babyen får i seg. Synes hele hverdagen blir kaotisk når jeg ikke vet om han fikk i seg lite/mye... Ja, et lite hjertesukk fra meg. Anonymous poster hash: 9fc25...038
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Det med slankingen synes jeg er toppen av egoisme! Men ellers er det da ikke noe problem? Du kan jo bare gi flaske med mme ute om du synes det er ille å amme, og babyen får nok i seg så lenge den legger på seg bra! Anonymous poster hash: f56da...da3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Viktig at du ikke lager mer problemer ut av ammingen enn nødvendig. Som hun over sier, kan du gi mme når du er ute blant folk, og ellers ammer du. Hvis er flink til å gå turer, vil du nok gå ned etter hvert skal du se. Anonymous poster hash: 77b03...442
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Ja, jeg vet det er egoistisk dette med slankingen altså, men siden jeg nå er 20 kg mer enn jeg burde, er det ikke bare snakk om velvære, men om helse også. Jeg går to lange turer hver dag, og nei, jeg går ikke ned i vekt. Jeg går opp. Har gått opp i vekt av amming med alle barna mine. Jeg går ned når jeg slutter med ammingen jeg Det skjer noe rart med forbrenningen min tror jeg. Jeg har selvfølgelig ikke tenkt til å slutte med ammingen, men det må være lov å synes det er pes i blant. Anonymous poster hash: 9fc25...038
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Ja, jeg vet det er egoistisk dette med slankingen altså, men siden jeg nå er 20 kg mer enn jeg burde, er det ikke bare snakk om velvære, men om helse også. Jeg går to lange turer hver dag, og nei, jeg går ikke ned i vekt. Jeg går opp. Har gått opp i vekt av amming med alle barna mine. Jeg går ned når jeg slutter med ammingen jeg Det skjer noe rart med forbrenningen min tror jeg. Jeg har selvfølgelig ikke tenkt til å slutte med ammingen, men det må være lov å synes det er pes i blant. Anonymous poster hash: 9fc25...038 Vel, det samme skjer meg, men babyens helse og beste går faktisk foran mitt ønske om å være slank! Det er bare noen mnd det er snakk om før man kan slanke seg igjen! Anonymous poster hash: f56da...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå