Gå til innhold

Du vet du er feit når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Trusene du røska med deg i all hast på butikken og holdt på å le deg i hjel av når du kom hjem fordi de var så ENORME faktisk PASSER... Grumf. Slutter å spise i morgen den dag.

:D

Anonymous poster hash: 1d454...6dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I MORGEN, den dag, ja..! Haha ;)

Anonymous poster hash: ad43b...2a7

Skrevet

... Trusene du røska med deg i all hast på butikken og holdt på å le deg i hjel av når du kom hjem fordi de var så ENORME faktisk PASSER... Grumf. Slutter å spise i morgen den dag.

:D

Anonymous poster hash: 1d454...6dd

slutt å spis i dag du! ;)

Anonymous poster hash: addfa...8e0

Skrevet

....når musa faktisk VISES på bunaden å du innser at vitsen om bollemus og bunad er en realitet... :o

Anonymous poster hash: 5cbb1...7ee
Skrevet

....når musa faktisk VISES på bunaden å du innser at vitsen om bollemus og bunad er en realitet... :o

Herregud, stygge bilder i hodet! Æsj!

Anonymous poster hash: 32503...377

Skrevet

Hæ?? Med så vidt skjørt?

Anonymous poster hash: 4ef62...343

Skrevet

Mannen min elsker den store rumpa mi, men hvis magen begynner å henge er det verre. Spis sundt du HI og vær glad du har former.

Ellers vet du at du er feit når livvidden begynner å nærme seg hoftevidden :P.

Anonymous poster hash: 3adb2...745
Skrevet

Eller når livvidden har passert hoftevidden for lenge siden. Har en venninne som ser ut som en badeball, helt snål fasong. 

Anonymous poster hash: 32845...051
Skrevet

Når du veier 7 kg mer nå enn når du var høygravid.. Og du faktisk har den samme fullhetsfølelsen pga flesk som du hadde av babyen..

Er nå 10 kg lettere og fullhetsfølelsen er borte!:-D men er fremdeles 20 kg overvektig...

Anonymous poster hash: af52e...0ad

Skrevet

Fikk meg en god latter nå, og JA jeg er feit :)

Anonymous poster hash: 47cb9...eab
Skrevet

Når du ikke orker å se deg i helfigurspeil...grøss.

Anonymous poster hash: f65fc...3ba
Skrevet

Finnes det virkelig en vits om mus og bunad?

Det jeg har lagt merke til med bunader, er at eldre omfangsrike damer bruker opp nesten hele snora de har for å holde sammen vesten/korsettet.

Mens relativt flatbrystede og smale konfirmantjenter, har igjen en halvmeter av den samme snora, som henger nedover bunaden framme.

Du vet at du er overvektig når...

Du ikke kan komme inn i bilen din hvis noen har parkert ved siden av.

Du knuser nesten sykkelen.

Du utvikler sår under vomma og sår mellom beina, på grunn av gnissingen når du går.

Anonymous poster hash: d390f...a2e
Skrevet

Du vet du er feit når

...andre ser ned på magen din og gratulerer deg.

...når du bor alene men likevel mistenker noen for å ha vasket alle de store trusene dine på 90 grader og kjørt de i tørketrommelen etterpå.

...når sofaen brekker

...når den andre i heisen regner på maks tillat vekt i heis og bestemmer seg for å gå ut

...når det kun er veska og skoa som passer

...når du blir tilbudt to seter på flyet

Anonymous poster hash: 5dcd7...24f

Skrevet

Pøh! All den tid du FÅR PÅ DEG bunaden din er du ikke feit nok!

Skrevet

.... når du plutselig (?!) veier 30 kg mer enn samme tid i fjor (uten å ha vært gravid) og ikke klarer å gå ned noe som helst igjen. *føler meg misslykka*   :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...