Gå til innhold

Hvilke ammeinnlegg er best?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på kvalitet til ammeinnlegg, dvs.best sugeevne av fuktighet samt de som lar huden puste. Vet at ullinnlegg er bra, men det virker som om det er litt styr med dem, må jo vaskes, tørkes osv...

Natusan sine ammeinnlegg virker ganske syntetiske med dårlig sugeevne av fuktighet...

Anonymous poster hash: 29edc...deb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144082689-hvilke-ammeinnlegg-er-best/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukt natusan sine med ull bak begge perioder og aldri opplevd at noe har satt seg fast, bare lufttørket litt først :) men bare ull i starten når man lekker som verst funker ikke her hvertfall, da måtte jeg hatt 500stk om dagen ;)

Anonymous poster hash: 545bb...f13

Brukt natusan sine med ull bak begge perioder og aldri opplevd at noe har satt seg fast, bare lufttørket litt først :) men bare ull i starten når man lekker som verst funker ikke her hvertfall, da måtte jeg hatt 500stk om dagen ;)

Anonymous poster hash: 545bb...f13

Gjorde akkurat det samme som deg ;) Veldig enig, bare ull hadde aldri funket når jeg lakk som verst i starten! :)

Annonse

Har alltid bruk papirinnlegg innerst å ull ytterst:-) Men har smurt lansinoh brystkrem på brystvorta for å ikke bli sår,og da har ikke jeg hatt noe problem med at ammeinnlegget har hengt fast:-) Har vært fornøyd med natusan sine ammeinnlegg,å nøstebarn sine ullinnlegg. Men er 5 år siden sist,er jo kommet så mye nytt i det siste så kan jo hende det er kommet noe som er bedre:-)

Jeg sverger til Medela sine etter 3 barn, skal bruke det for 4 gang. Aldri sittet fast og  myke mot brystet. Har brukt ull i tillegg utenfor når det har vært kaldt ute :)

Kjøpte faktisk medela sine ammeinnlegg og har lagt dem klare i fødebaggen, så de skal testes ut først :)

Har alltid bruk papirinnlegg innerst å ull ytterst:-) Men har smurt lansinoh brystkrem på brystvorta for å ikke bli sår,og da har ikke jeg hatt noe problem med at ammeinnlegget har hengt fast:-) Har vært fornøyd med natusan sine ammeinnlegg,å nøstebarn sine ullinnlegg. Men er 5 år siden sist,er jo kommet så mye nytt i det siste så kan jo hende det er kommet noe som er bedre:-)

Lansinoh krem har jeg ikke hørt om før, er den mot såre brystvortene og er du fornøyd med den? Bedre enn purelan?

Annonse

Lansinoh krem har jeg ikke hørt om før, er den mot såre brystvortene og er du fornøyd med den? Bedre enn purelan?Anonymous poster hash: 29edc...deb

Ja det er den lilla tuben som du får kjøpt på apoteket:-) Syns den er mye bedre enn purelan.. Den hjelper mot såre brystvorter og forebygger såre brystvorter:-)

Lansinoh krem har jeg ikke hørt om før, er den mot såre brystvortene og er du fornøyd med den? Bedre enn purelan?Anonymous poster hash: 29edc...deb

Ja det er den lilla tuben som du får kjøpt på apoteket:-) Syns den er mye bedre enn purelan.. Den hjelper mot såre brystvorter og forebygger såre brystvorter:-)

Ble nysgjerrig på den kremen, må skaffes :) takk for tipset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...