Gå til innhold

Ønsker du en pålitelig barnevakt i Tønsbergs området?

Anbefalte innlegg

BARNEPASS / HUNDEPASS

Jeg benytter sjansen til og reklamere litt for min lillesøster på 13 år . Hun heter Ine-Victoria Hem og er en aktiv håndballspiller i Flint håndballklubb. Til daglig går hun på ungdomsskolen og kunne tenkt seg og tjene litt ekstra lommepenger i uken. 

Ine-Victoria har en ganske stor lidenskap for dyr og da spesielt hunder. Selv om hun selv ikke eier en hund så har hun knyttet nære bånd med hunder i nærheten, som hun ofte lufter. Hun er også storesøster til ei jente på 8 år og er derfor ganske vant med småbarn  Så om noen skulle trenge barne - eller hundepass så er det bare og kontakte Ine-Victoria. Hun har min varmeste anbefaling da jeg vet hun er en veldig ansvarlig ung dame :)

Hun holder til på Olsrød i Tønsberg og kan bevege seg til dere rundt i nærområdet, men om noen bor utenfor Tønsberg og ønsker og benytte seg av tjenestene så må de nesten kjøre ut med hunden/barna og hente dem selv. For avtale er det bare og ringe Ine-Victoria på mobil: 40 54 72 95

Om noen skulle ha noen spørsmål så er det bare og kontakte meg, Inger-Elisabeth på mobil: 40 54 77 80.

Takk! :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...