Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Jeg har det ikke, men jeg følger godt med, og hører etter lyder. Nå i det siste har jeg følt meg litt uansvarlig siden jeg tar sjansen på dette. Nå er gutten nesten 1 år, så alt har jo gått bra til nå. Men hva synes dere? Anonymous poster hash: 5169c...7ca
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 I har aldri hatt det eller følt behov for det. Anonymous poster hash: 477e0...e09
2013 Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Vi har ikke, men det er kun pga latskap st vi ikke enda har kjøpt. Sønnen på 16 mnd sover enda ved siden av meg og har døra på gløtt etter han har lagt seg:) skal kjøpe til neste som snart kommer:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Tenker ikke at man er uansvarlig om man ikke har det, eller hysterisk om man har det.. Alle velger det som er best for seg og huset sitt.. Vi har babycall.. Rett å slett fordi at jeg da slapper mer av, og ikke trenger å sove på nåler.. Jeg kan fortsatt høre de uten babycall, men den er en ekstra trygghet. I sommer kunne jeg sitte ute på dagtid i sola, mens han sov i skyggen på baksiden av huset, eller inne for kuldens skyld. for eksempel. Anonymous poster hash: 505ac...8dd
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Har det, med ikke brukt den enda. Brukte den mye til nr 2 fordi han sov i etasjen over, og når han sov ute. Har enda ikke brukt den til nr 3, men det kommer vel.
Ennai Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Vi har, men bruker den sjelden. Kun når vi er på overnattingsbesøk til våre foreldre:-) her hjemme er soverommet vegg i vegg med stua og til mine foreldre/svigers er soverommene i egt over. Er betryggende å ha babycall på selv om guttungen er over 3 år:-p
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Nei, vi har ikke. Er aldri lenger unna barnet enn at jeg kan høre det uten. Anonymous poster hash: 39926...797
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Vi har hatt. Rett og slett for at de har kunnet sove ute mens vi har holdt på med ting inne, og motsatt. Vi har to etasjer i huset og brukte det også om kvelden før vi la oss da de var babyer sånn at vi hørte dem hvis de begynte å gråte. Hadde vi bodd i blokk el som gjorde at vi ikke hadde mulighet for å la dem sove ute uten at vi var ute selv og hadde hørt dem godt på kvelden uansett hvor vi var i leiligheten, så hadde vi nok ikke hatt det. På natta har vi aldri brukt det, de har sovet på vårt rom til de har vært ca 6mnd og etter det har de sovet på rommet ved siden av med begge dørene åpne, så det har aldri vært noe problem å høre dem om natta. Anonymous poster hash: 5fc28...3ed
Cat_Woman Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 Nei, aldri trengt det da vi bor i en liten leilighet og hører alt uansett
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #10 Skrevet 21. september 2013 Vi har babycall. Da eldste ble født var soverommet såpass langt unna stua at vi ikke hadde hørt henne uten. Nå hadde vi hørt babyen uansett, men siden vi har den så bruker vi den liksågodt. Men tror vi hadde hatt uansett, er greit å ha om man er på besøk steder der babyen/barnet blir liggende utenfor hørevidde. Anonymous poster hash: 4cb23...555
Englenemine Skrevet 21. september 2013 #11 Skrevet 21. september 2013 Har i bruk til begge. Høres ikke to etasjer ned med mindre det er hylgrin. Med headsett på i kjellern el film på med ok volum er det ikke lett høre fra 2 etasje nei.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #13 Skrevet 21. september 2013 Vi har ikke hatt babycall til noen av våre 3 barn. Har ikke følt noe behov for det. Ungene har sovet ute i vognen sin hele året, men alltid stått slik at vi har sett den. Inne har det i alle fall aldri vært noe behov. Anonymous poster hash: ce8bf...fe3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #14 Skrevet 21. september 2013 Vi har babycall, men bruker den ikke om natten, da er vi alle i samme etasje og den blir unødvendig. På kvelden har vi den på, fordi vi da sitter nede i stua, gjerne med lyd på tv og lignende. I tillegg hender det vi er utenfor i hagen og jobber, mens ungene sover, da er den veldig grei. Vi sitter også ute på egen eller naboens terasse om sommeren, og da er babycallen super. For min del handler det ikke om hysterisk/ikke hysterisk, men om at den er i bruk når vi ikke kan høre barna uten. Anonymous poster hash: 8489a...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå