Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Barnefar er i et forhold med en annen jente per dags dato, og de har vært sammen i et år... Men igår spurte han meg om vi kunne flytte sammen og gifte oss?? Han sa til meg, at jeg og vårt barn, var hans familie...?? Hvordan hadde dere tatt dette? Vi var tidligere sammen i 5.år! Anonymous poster hash: 9f471...c18
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Hadde jeg aldri i verden gjort. Tydeligvis lett for han å hoppe fra jente til jente. Anonymous poster hash: d718a...3a9
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Han vil hjem! Opp til deg å godtahan, eller la det være. Anonymous poster hash: f937b...640
Gjest yrild Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Hvis du er glad i ham og det er et alternativ så hadde jeg sagt at han kan gjerne ta meg med på dater så skal jeg tenke på det :-) Hvorfor ble det slutt mellom dere?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Han vil hjem! Opp til deg å godtahan, eller la det være. Anonymous poster hash: f937b...640 Ja, det var det første jeg også tenkte... Anonymous poster hash: 9f471...c18
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Dette er ditt valg. Jeg ville valgt mellom å droppe han eller prøve som samboer igjen. Giftemål ville jeg utsatt en del år. Anonymous poster hash: cdc0f...f0f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Hadde sagt at så lenge han var i et forhold med en annen dame så er et slikt spørsmål respektløst både overfor hun han er i et forhold med pr i dag - og overfor deg - og at jeg derfor ikke kunne ta spørsmålet alvorlig. For alt du vet så kan han jo mene det. Men han virker ikke akkurat moden. Hvis han mente alvor med deg så ville han ha ryddet opp der han er pr i dag før han evt ville begynt å nærme seg deg igjen. Slik han gjør det nå så virker det som om han prøver å "sikre" seg. Hvis du sier nei så fortsetter han trolig med hun han er sammen med i dag. Sier du ja har han "legitim" grunn til å dumpe henne, og i tillegg slipper han å være singel og alene, for han bare går fra den ene til den andre. Jeg hadde sagt at han må rydde opp i livet sitt før du evt kan ta han på alvor. Men ønsker du ham tilbake, da?? Du skriver ikke noe om du elsker ham.... Anonymous poster hash: 60ac4...38b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Hvis du er glad i ham og det er et alternativ så hadde jeg sagt at han kan gjerne ta meg med på dater så skal jeg tenke på det :-) Hvorfor ble det slutt mellom dere? Ja, jeg er kjempe glad i han, men blir litt usikker når han er i et forhold nå, og sier dette til meg... Hadde aldri trodd det! Fordi det ble litt mye frem og tilbake, og når vi har barn sammen blir det litt slitsomt! Trengte "pause" fra hverandre... Lang historie! Anonymous poster hash: 9f471...c18
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 Dette er ditt valg. Jeg ville valgt mellom å droppe han eller prøve som samboer igjen. Giftemål ville jeg utsatt en del år. Anonymous poster hash: cdc0f...f0f Ja, men jeg er ikke klar for å gifte meg nå uansett... Synes det er så rart at han plutselig skal komme med slike spm nå?! Helt ut av det blå på en måte! Anonymous poster hash: 9f471...c18
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #10 Skrevet 21. september 2013 Hadde sagt at så lenge han var i et forhold med en annen dame så er et slikt spørsmål respektløst både overfor hun han er i et forhold med pr i dag - og overfor deg - og at jeg derfor ikke kunne ta spørsmålet alvorlig. For alt du vet så kan han jo mene det. Men han virker ikke akkurat moden. Hvis han mente alvor med deg så ville han ha ryddet opp der han er pr i dag før han evt ville begynt å nærme seg deg igjen. Slik han gjør det nå så virker det som om han prøver å "sikre" seg. Hvis du sier nei så fortsetter han trolig med hun han er sammen med i dag. Sier du ja har han "legitim" grunn til å dumpe henne, og i tillegg slipper han å være singel og alene, for han bare går fra den ene til den andre. Jeg hadde sagt at han må rydde opp i livet sitt før du evt kan ta han på alvor. Men ønsker du ham tilbake, da?? Du skriver ikke noe om du elsker ham.... Anonymous poster hash: 60ac4...38b Vet det, jeg spurte faktisk om det, om han mente alvor, eller om han bare skulle høre, for å "sikre" seg, men da sa han at han mente det helt seriøst, og at han ville forlate henne for og være sammen med oss... Men for min del, synes ikke jeg det skal være så enkelt da... Bare gå fra henne til meg?! Jeg har ikke gitt han noe svar ennå da, synes det er litt vanskelig! Han er forresten 30år gammel... Anonymous poster hash: 9f471...c18
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #11 Skrevet 21. september 2013 Jeg vil ikke at han skal på en måte "holde varmen" hos henne, for så å komme til oss! Pose og sekk?! Anonymous poster hash: 9f471...c18
Mrs Smith Skrevet 21. september 2013 #12 Skrevet 21. september 2013 Det sier mye om han som person. Han er i ett forhold, går bak ryggen hennes, og frir til deg :-0 Tipper at han holder henne varm på omtrent samme måte. Men, i det virkelig liv er det du som kjenner han. Jeg hadde vært skeptisk. Elsker du han og vil ha han tilbake så er det en god start. Mitt råd, ikke hopp uti i det, la han virkelig jobbe for å få deg tilbake. Test om han virkelig mener det, 100 %
Gjest FinogFjong Skrevet 21. september 2013 #13 Skrevet 21. september 2013 -han sier det for å holde deg "på gress", det er en hersketeknikk for å hindre deg i å gå videre. Det ble slutt for en grunn, han har gått videre, og han ER i et forhold med en annen. Om han hadde hatt et SNEV av troverdighet, hadde han avsluttet det han er i før han overhodet nærmet seg deg igjen...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #14 Skrevet 21. september 2013 Hadde dette vært min ex hadde jeg tatt det med en klype salt... Han kunne si mye rart når han var i det romantiske hjørnet. Anonymous poster hash: 5562b...a31
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #15 Skrevet 21. september 2013 -han sier det for å holde deg "på gress", det er en hersketeknikk for å hindre deg i å gå videre. Det ble slutt for en grunn, han har gått videre, og han ER i et forhold med en annen. Om han hadde hatt et SNEV av troverdighet, hadde han avsluttet det han er i før han overhodet nærmet seg deg igjen... Litt enig i det ja... Anonymous poster hash: 5562b...a31
Gjest Gullguttene Skrevet 21. september 2013 #16 Skrevet 21. september 2013 Jeg hadde sagt at jeg ikke tok dette seriøst så lenge han var i et forhold. Han får gjøre det slutt med kjæresten sin før jeg i det hele tatt ville vurdert dette "tilbudet". Ikke noe pose og sekk her i gården! Feigt av han.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #17 Skrevet 21. september 2013 Det sier mye om han som person. Han er i ett forhold, går bak ryggen hennes, og frir til deg :-0 Tipper at han holder henne varm på omtrent samme måte. Men, i det virkelig liv er det du som kjenner han. Jeg hadde vært skeptisk. Elsker du han og vil ha han tilbake så er det en god start. Mitt råd, ikke hopp uti i det, la han virkelig jobbe for å få deg tilbake. Test om han virkelig mener det, 100 % Jeg er litt skeptisk ja, men vi har kjent hverandre lenge. Var jeg som gjorde det slutt, å da tror jeg ikke at han likte "statusen" som alene far og ble "dumpet" av mor, så han fikk seg ny kjæreste etter et halvt år, men han hadde store problemer med å fortelle meg det... Hvorfor vet jeg ikke?! Men jeg har ikke vært i noe forhold siden... Anonymous poster hash: 9f471...c18
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #18 Skrevet 21. september 2013 -han sier det for å holde deg "på gress", det er en hersketeknikk for å hindre deg i å gå videre. Det ble slutt for en grunn, han har gått videre, og han ER i et forhold med en annen. Om han hadde hatt et SNEV av troverdighet, hadde han avsluttet det han er i før han overhodet nærmet seg deg igjen... Ahh, fordi jeg svarte ikke på noe av det han spurte om der og da, og da sa han: Men helt seriøst, så mener jeg dette, men vi snakkes når ting er modent for det?! Så etter det, forstår ikke jeg så mye... Men jeg er skeptisk ja! Men når du mener med at det er for å holde meg på gress, så er det at jeg ikke skal finne noe andre menn eller? All av det han gjort men henne, "holde varmen"...? Anonymous poster hash: 9f471...c18
Gjest FinogFjong Skrevet 21. september 2013 #19 Skrevet 21. september 2013 -han sier det for å holde deg "på gress", det er en hersketeknikk for å hindre deg i å gå videre. Det ble slutt for en grunn, han har gått videre, og han ER i et forhold med en annen. Om han hadde hatt et SNEV av troverdighet, hadde han avsluttet det han er i før han overhodet nærmet seg deg igjen... Ahh, fordi jeg svarte ikke på noe av det han spurte om der og da, og da sa han: Men helt seriøst, så mener jeg dette, men vi snakkes når ting er modent for det?! Så etter det, forstår ikke jeg så mye... Men jeg er skeptisk ja! Men når du mener med at det er for å holde meg på gress, så er det at jeg ikke skal finne noe andre menn eller? All av det han gjort men henne, "holde varmen"...? Anonymous poster hash: 9f471...c18 ...mener at han sier det for at du ikke skal finne noen andre ja... Fortsett og lev livet ditt du, uten å ta hensyn til han. Det har han gjort.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #20 Skrevet 21. september 2013 -han sier det for å holde deg "på gress", det er en hersketeknikk for å hindre deg i å gå videre. Det ble slutt for en grunn, han har gått videre, og han ER i et forhold med en annen. Om han hadde hatt et SNEV av troverdighet, hadde han avsluttet det han er i før han overhodet nærmet seg deg igjen... Ahh, fordi jeg svarte ikke på noe av det han spurte om der og da, og da sa han: Men helt seriøst, så mener jeg dette, men vi snakkes når ting er modent for det?! Så etter det, forstår ikke jeg så mye... Men jeg er skeptisk ja! Men når du mener med at det er for å holde meg på gress, så er det at jeg ikke skal finne noe andre menn eller? All av det han gjort men henne, "holde varmen"...? Anonymous poster hash: 9f471...c18 ...mener at han sier det for at du ikke skal finne noen andre ja... Fortsett og lev livet ditt du, uten å ta hensyn til han. Det har han gjort. Ja, ok, takk! Jeg lever livet mitt videre ja... Men fikk bare litt sjokk, når han plutselig kommer med slike ting når vi har barn sammen! Føler det er noe som skurrer! Anonymous poster hash: 9f471...c18
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #21 Skrevet 21. september 2013 Tusen takk for hjelpen alle sammen! Anonymous poster hash: 9f471...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå